  • Data: 2011-08-22 09:15:35
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 09:59, Yogi(n) pisze:
    > Podpowiedzcie proszę jakiego choppera kupić. Na motocyklu jeździłem
    > ostatnio 20 lat temu i w związku z kryzysem wieku średniego postanowiłem
    > znów spróbować. Chodzi o spokojną jazdę, rekreacyjnie dwa, trzy razy w
    > tygodniu po ok. 100km. Problemem jest moja waga - prawie 130kg, wzrost
    > 185 zakładam więc, że motor powinien być duży, od czasu do czasu
    > przewiózłbym także żonę (60 kg), zatem zawieszenie powinno wytrzymać
    > prawie 200 kg i nie dobijać na dziurach. Pojemność - pewnie coś z
    > przedziału 500-750 lub więcej, nie zamierzam na nim dojeżdżać do pracy a
> [...]

    Teraz wszystkie cruisery sa podobnych gabarytow, znaczy sa duze. Jednak
    radze celowac w pojemnosci wieksze. Cruisery 600-800 ccm sa po prostu
    slabowite, zwlaszcza biorac pod uwage Twoja mase. Na DragStarze 1100 juz
    da sie pojezdzic i nie jest przesadnie drogi. Ja zawsze doradzam
    WildStara/RoadStara 1600/1700 ale bys musial troche powiekszyc budzet.
    (tak o 50% minimum). Shadow ACE 1100 moze sie od biedu zalapac w tej
    kwocie ktora masz. Omijaj lukiem Vulcana VN750, VN15, Virago. Vulcan VN
    1500/1600 Classic tez bedzie niezla opcja ale tu znowu pojawia sie
    problem budzetu. Majac 15-18 tysi mozna juz niezle powybierac w duzych
    motocyklach. No chyba ze poprosisz bank i kupisz HD. W tym wypadku majac
    25-30 tysi mozna sprawic sobie ladny sprzet sprowadzony swiezo zza
    oceanu. Harleye z silnikiem TwinCam (po 2000 roku) sa naprawde
    bezawaryjne i jezdza nie gorzej od porownywalnych japonczykow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X