  • Data: 2011-08-19 17:44:32
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4e4e8380$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2011-08-19 16:14, Yogi(n) wrote:
    > Zależy z jakiej części naszego kraju jesteś.
    > W Trzebini jest Vent. Mają nawet ciekawe propozycje.
    > I chyba lubią cruisery :)Sprowadzają je z Ameryki.

    Do Trzebini mam niedaleko (ok. 150 km), a nawet znajomych w tym mieście,
    pewnie się wybiorę ;-) Dzięki za podpowiedź, muszę jeszcze znaleźć wśród
    znajomych chętnego na wyjazd i znającego się na motocyklach.

> [...]
    > W zeszłym roku zrobiłem prawko A. Po 50 roku życia :)
    > I zakupiłem turystyka XJ 900. Mówili, że za ciężki, za mocny na pierwszy
    > moto.
    > W tym roku objechałem trochę Europy: Alpy Julijskie, Dolomity, Chorwację,
    > Alpy Austriackie (oczywiście Grossglocknerstrasse też).
    > Wcale nie za duży i nie za mocny. Nawet trochę mi momentu brakowało.
    > Ale jak chcesz cruisera to faktycznie powyżej "litra".
    > Chyba, że Suzuki "Volusia". Jest to 800 ale jak jest na wtrysku
    > to nawet się porusza (próbowałem). Znajoma objechała nim Grecję i

    Ja chcę cruisera/choppera, bo to było moje marzenie 20 lat temu ;-) Ale nie
    upieram się przy żadnym konkretnym modelu, bo za mało wiem na ich temat.
    Rozważę vulcana, drag stara i intrudera, ciekaw jestem też która honda
    odpowiada im wymiarami (shadow czy magna, a może jeszcze inna).

    --
    Yogi(n)