  • Data: 2011-12-03 00:17:33
    Temat: Re: Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.
    Od: "LP" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka"

    > Ekran się kurzy i kurz odbija się na twarz. W związku z tym ja raz na
    > jakiś czas myję zmoczoną i pomydloną szmatką, potem przecieram szmatką
    > zmoczoną w ciepłej wodzie, czyli płuczę. Następnie wycieram do sucha.

    Ja bardzo podobnie pięlęgnuję swoją twarz, tylko zamiast szmatki używam rąk
    albo gąbki.

    > Mydło powoduje, że ekran się nie elektryzuje i nie odbija od siebie
    > pyłków kurzu.

    Zdaje się, że ja też gdzieś o tym czytałem. Ktoś o nicku Szecherezada
    opowiadał, że jak zostawisz pianę z owego mydła, to nie dość że ekran
    będzie 'ekranowany magnetycznie', to jeszcze przyciągnie nazad z twarzy
    ten kurz co się kurzy z ekranu i nie trzeba się będzie w ogóle myć. Ale nie
    wiem czy to nie jakieś bajki.

    > Jeden raz tylko skorzystałam z porady (na jakiejś grupie) Expierda i ją
    > stosuję do dziś.

    Tylko jeden raz i aż do dzisiaj? Czyli ten Expierd musi być naprawdę
    dobrym fuchowcem...

    --
    LP