  • Data: 2011-12-02 20:37:40
    Temat: Re: Chłopaki myją swoje monitory.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-02 21:04, LP pisze:
    > Czy wyobraźnia jest w stanie podsunąć ci chociaż jeden przypadek
    > bezdotykowego zabrudzenia monitora
    > (zastrzegam z góry, że parskania śmiechem, ejakulacji dowcipu, rzucania
    > mięsem i Haśkowych much nie zaliczę)?

    Ekran się kurzy i kurz odbija się na twarz. W związku z tym ja raz na
    jakiś czas myję zmoczoną i pomydloną szmatką, potem przecieram szmatką
    zmoczoną w ciepłej wodzie, czyli płuczę. Następnie wycieram do sucha.
    Mydło powoduje, że ekran się nie elektryzuje i nie odbija od siebie
    pyłków kurzu. Jeden raz tylko skorzystałam z porady (na jakiejś grupie)
    Expierda i ją stosuję do dziś.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w