-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
s-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Wed, 09 Apr 2014 19:11:34 +0200
From: Irokez <n...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
References: <533d4278$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<533ff71d$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lhovfq$k3b$1@dont-email.me>
<53402ff3$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <lhpd7h$qnr$1@dont-email.me>
<53404433$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<lhv8ad$bks$1@mx1.internetia.pl>
<53443312$0$2227$65785112@news.neostrada.pl> <li1dau$8ad$1@dont-email.me>
<53443f90$0$2162$65785112@news.neostrada.pl> <li1rsm$5t5$1@dont-email.me>
<53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl> <li3ul1$p30$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <li3ul1$p30$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <53457f48$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.219.209
X-Trace: 1397063496 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2242 83.27.219.209:50273
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2965
X-Received-Body-CRC: 3281165606
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529910
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-09 19:05, Pszemol pisze:
> "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> news:53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
>> Wtrysk bezpośredni do komory spalania. Nie ma płukania dolotu
>> przez mgłę benzyny jak w standardowym silniku.
>> Filtr powietrza możesz wymieniać i co tydzień, ale to na nic, jak w
>> kolektorze dolotowym dopięta jest odma z miski olejowej.
>> Nie ma niestety żadnego układu do wyłapywania par oleju więc opary
>> oleju sobie zasyfiają kolektor, klapy otwierające 4/8 dolotów oraz
>> dolot jak na filmie. Powyżej 3tyś obr. klapy otwierają powietrze dla
>> 8 zaworów, poniżej dla 4 - dlatego syf jest jak widzisz większy w
>> lewych dziurach, mniejszy w prawych, na wydechu byłoby po równo. Jak
>> bardzo masz osyfione doloty czuć po tym, że dodając gazu nagle
>> powyżej 3tyś obrotów auto zrywa się jak rakieta (otwierają się
>> czystsze kanały). Poniżej praca jak diesel, niechętne przyspieszanie
>> itp.
>> Swojego aż tak nie rozwierałem ale 2 lata temu czyściłem ile dało się
>> sięgnąć (ciasne długie kanały). Były totalnie ufajdane czarną mazią.
>> Dostęp niestety fatalny jest, nie da się wyciągnąć kolektora
>> dolotowego poza auto w T25 bez opuszczania silnika lub sporego
>> demontażu osprzętu na nim (pompa wysokiego ciśnienia i diabli wiedzą
>> co jeszcze, nie próbowałem).
>
> A olej używasz mineralny czy w pełni syntetyczny?
Był jakiś tam 5W30 Toyoty, teraz Elf Evolution SRX 5W30 zgodnie z
zalecaną klasą lepkości oraz spełniający zalecone klasyfikacje do tego
silnika.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.14 19:17 Irokez
- 10.04.14 00:14 Pszemol
- 10.04.14 09:10 uzytkownik
- 10.04.14 13:26 Pszemol
- 10.04.14 18:23 Irokez
- 11.04.14 00:36 Pszemol
- 14.04.14 09:46 AA
- 14.04.14 22:07 Irokez
- 15.04.14 09:32 AA
- 15.04.14 19:33 Pszemol
- 16.04.14 13:01 AA
- 16.04.14 14:09 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=