eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Apr 2014 19:11:34 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
    References: <533d4278$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <533ff71d$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lhovfq$k3b$1@dont-email.me>
    <53402ff3$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <lhpd7h$qnr$1@dont-email.me>
    <53404433$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhv8ad$bks$1@mx1.internetia.pl>
    <53443312$0$2227$65785112@news.neostrada.pl> <li1dau$8ad$1@dont-email.me>
    <53443f90$0$2162$65785112@news.neostrada.pl> <li1rsm$5t5$1@dont-email.me>
    <53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl> <li3ul1$p30$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <li3ul1$p30$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <53457f48$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.219.209
    X-Trace: 1397063496 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2242 83.27.219.209:50273
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2965
    X-Received-Body-CRC: 3281165606
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529910
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-09 19:05, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > news:53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Wtrysk bezpośredni do komory spalania. Nie ma płukania dolotu
    >> przez mgłę benzyny jak w standardowym silniku.
    >> Filtr powietrza możesz wymieniać i co tydzień, ale to na nic, jak w
    >> kolektorze dolotowym dopięta jest odma z miski olejowej.
    >> Nie ma niestety żadnego układu do wyłapywania par oleju więc opary
    >> oleju sobie zasyfiają kolektor, klapy otwierające 4/8 dolotów oraz
    >> dolot jak na filmie. Powyżej 3tyś obr. klapy otwierają powietrze dla
    >> 8 zaworów, poniżej dla 4 - dlatego syf jest jak widzisz większy w
    >> lewych dziurach, mniejszy w prawych, na wydechu byłoby po równo. Jak
    >> bardzo masz osyfione doloty czuć po tym, że dodając gazu nagle
    >> powyżej 3tyś obrotów auto zrywa się jak rakieta (otwierają się
    >> czystsze kanały). Poniżej praca jak diesel, niechętne przyspieszanie
    >> itp.
    >> Swojego aż tak nie rozwierałem ale 2 lata temu czyściłem ile dało się
    >> sięgnąć (ciasne długie kanały). Były totalnie ufajdane czarną mazią.
    >> Dostęp niestety fatalny jest, nie da się wyciągnąć kolektora
    >> dolotowego poza auto w T25 bez opuszczania silnika lub sporego
    >> demontażu osprzętu na nim (pompa wysokiego ciśnienia i diabli wiedzą
    >> co jeszcze, nie próbowałem).
    >
    > A olej używasz mineralny czy w pełni syntetyczny?

    Był jakiś tam 5W30 Toyoty, teraz Elf Evolution SRX 5W30 zgodnie z
    zalecaną klasą lepkości oraz spełniający zalecone klasyfikacje do tego
    silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: