  • 21. Data: 2017-08-08 16:57:27
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > A biorą mniej niż 5A (bo taki jest zwykle bezpiecznik w gnieździe
    > zapalniczki).

    W jakim samochodzie jest bezpiecznik 5A na gnieździe zapalniczki?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 22. Data: 2017-08-08 18:40:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > W jakim samochodzie jest bezpiecznik 5A na gnieździe zapalniczki?

    Tam chyba miałem napisać 15 lub 25A.

    Pytanie było właściwie retoryczne, bo wiemy wszyscy że Farelka miała z
    1500W w samej grzałce, plus jakieś waty w dmuchawie, więc to w sumie bez
    różnicy - zarówno 5 jak i 25A za mało aby puścić Farelkę.

  • 23. Data: 2017-08-08 18:50:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >bez
    >różnicy - zarówno 5 jak i 25A za mało aby puścić Farelkę.

    180W to juz jest cos i dlonie na kierownicy moze podgrzac.

    J.

  • 24. Data: 2017-08-08 19:01:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 22:22, Ghost pisze:

    > drogi kretynie cale mnostwo aut ma elektryczny reczny, nie ma co wykrywac
    Sam jesteś kretyn, nie wszystkie mają elektryczny.

  • 25. Data: 2017-08-08 19:08:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Sam jesteś kretyn, nie wszystkie mają elektryczny.

    Dzięki Janusz, ale zamiast się złościć na człowieka chorego po prostu
    ignoruj jego wybryki, których ewidentnie nie kontroluje przez jego
    chorobę...

  • 26. Data: 2017-08-08 20:01:06
    Od: Pana Sonik <P...@w...pl>

    Pszemol

    > Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Dzięki Janusz,

    http://www.miejski.pl/slowo-janusz

    "Osoba, która się słabo zna lub wcale się nie zna w danej dziedzinie.
    Np.Janusz Budowania."

    Janusz ręcznego?

  • 27. Data: 2017-08-08 21:42:27
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 7 Aug 2017 11:23:19 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >P.S. A w elektrycznym klima bedzie :-)

    A może ktoś skonstruuje klimę absorpcyjną, opalaną propan-butanem czy
    LPG? Lodówki turystyczne opalane gazem są już dawno, niedawno ktoś
    rzucił na pl.rec.gory link do takiej gdzie można nałożyć dowolny opał,
    np. drewno, to czemu nie klima?

  • 28. Data: 2017-08-08 22:07:43
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 21:42:11 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:
> [...]
    > LPG? Lodówki turystyczne opalane gazem są już dawno, niedawno ktoś
    > rzucił na pl.rec.gory link do takiej gdzie można nałożyć dowolny opał,

    Gdyby jeszcze ten piecyk miał ogniwa peltiera, albo wręcz był kotłem z jakąś turbiną
    to byśmy mogli mieć Teslę na chrust :)

  • 29. Data: 2017-08-09 10:10:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Tam chyba miałem napisać 15 lub 25A.

    To już prędzej :)

    Ja mam z tego co pamiętam 15A.

    > Pytanie było właściwie retoryczne, bo wiemy wszyscy że Farelka miała z
    > 1500W w samej grzałce, plus jakieś waty w dmuchawie, więc to w sumie bez
    > różnicy - zarówno 5 jak i 25A za mało aby puścić Farelkę.

    Pytanie czy chcesz ogrzać całe wnętrze, czy tylko ręce. Jeśli tylko ręce,
    to polecam dmuchawę 300W z Allegro, tylko trzeba dodać rezystor, żeby
    obroty wentylatora były mniejsze - wtedy powietrze jest naprawdę ciepłe.

    Mam też heater 1kW na 12V (z jakiegoś Citroena bodajże) + dwa wentylatory
    i osobny akumulator do niego - czekają na dorobienie układu czasowego i
    zabudowanie w samochodzie, jak będę miał czas i ochotę (przed zimą) :)
    Przez 15 minut da radę grzać, potem aku już nie daje rady (jest stary,
    ale nie chcę do takiego celu kupować nowego, bo po paru głębokich
    wyładowaniach będzie do wyrzucenia).

  • 30. Data: 2017-08-09 10:11:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 180W to juz jest cos i dlonie na kierownicy moze podgrzac.

    W sumie w motorze mam podgrzewane manetki, 40W (czyli 2x 20W) a dają radę,
    mimo trzymania na nich rąk cały czas grzeją :)