  • 61. Data: 2017-08-12 14:20:28
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    news:598eeeb1$0$15188$65785112@news.neostrada.pl...

    > Coś Ty wymyślił? Jakie laserowe bariery? Nie raz wkładałem rękę w
    > zamykające się drzwi windy. Drzwi lekko próbowały mi ją zmiażdżyć, po czym
    > się otwierały. Żadnego ryzyka uszkodzenia czegokolwiek. Żadnych laserów do
    > tego nie potrzeba.

    Owszem, są winy z mechaniczną barierą - taki język na sprężynie jest
    wpasowany w krawędź drzwi i naciśnięcie go wyłącza zamykanie...
    Ale nowsze winy mają optyczne wykrywanie przeszkody i drzwi nie
    musisz dotykać aby przestały się zasuwać:
    https://www.youtube.com/watch?v=TowkNp731_8

  • 62. Data: 2017-08-12 21:58:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ale nowsze winy mają optyczne wykrywanie przeszkody i drzwi nie
    >musisz dotykać aby przestały się zasuwać:

    Tylko ze nie laserowe, a optyczne/podczerwone. To ten maly "guzik" z
    boku widoczny.
    I jest jeden czy dwa, wiec reki moze nie wykryc. Nastawiony na
    wykrywanie nogi.

    Ale podstawowe zabezpieczenie do dosc szerokie drzwi i niezbyt silny
    naped - nie uszkodzi czlowieka.

    J.

  • 63. Data: 2017-08-15 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > No skoro Ty zrobiłeś coś niestandardowego, coś bez homologacji,
    > coś co ucięło mojemu dziecku rękę to chyba zdrowe jest podejście
    > domagać się od Ciebie naprawienia szkody i odszkodowania?

    Oczywiście. Tak samo jak to ze trzeba zapłacic klientowi za to ze sie
    oparzył gorącą kawa.
    Ja nie mowie o realnym niebezpieczenstwie tylko o takim ktorego nie ma a Ty
    juz widzisz pozew i odszkodowanie.

    > Tak, mają laserową barierę którą osoba przerywa i zatrzymuje
    > otwieranie drzwi. Chcesz taką barierę instalować w drzwiach auta?

    Co za bzdura...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 64. Data: 2017-08-15 21:34:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Kiedyś zapytałem. Odpowiedź prosta: 12V z samochodu zasila przetwornicę
    > 230V ktora zasila radio ktore napierdala disco polo. A aku nie zmieniają
    > bo jeszcze odpala.

    Genialne, dlaczego od razu na to nie wpadłem! ;-)

  • 65. Data: 2017-08-16 16:21:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zamykające się drzwi windy. Drzwi lekko próbowały mi ją zmiażdżyć, po
    > czym się otwierały. Żadnego ryzyka uszkodzenia czegokolwiek. Żadnych

    To, że Ty nigdy kangura nie widziałeś nie jest dowodem że nie istnieją.

    Mnóstwo hoteli w USA i Kanadzie mają czujniki bezdotykowe, właśnie w
    oparciu o sygnał optyczny.

  • 66. Data: 2017-08-16 16:21:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko ze nie laserowe, a optyczne/podczerwone. To ten maly "guzik" z
    > boku widoczny.
    > I jest jeden czy dwa, wiec reki moze nie wykryc. Nastawiony na
    > wykrywanie nogi.

    Żaden "guzik". Czujnik jest na całej wysokości drzwi. Nie twierdzę, że tam
    jest laser gazowy :-) ale zwykłe LEDY nie dają się ładnie ogniskować, więc
    domyślam się że są to diody laserowe.

  • 67. Data: 2017-08-16 17:27:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Żaden "guzik". Czujnik jest na całej wysokości drzwi.

    No no, widac amerykanskie sady wymogly :-)
    W Polsce zobaczysz jeden czy dwa punkty.

    A u mnie jest winda, ktora nie ma wcale czujnikow :-)

    obejrzyj przez kamere w komorce.

    J.

  • 68. Data: 2017-08-16 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Żaden "guzik". Czujnik jest na całej wysokości drzwi. Nie twierdzę, że
    > tam jest laser gazowy :-) ale zwykłe LEDY nie dają się ładnie
    > ogniskować, więc domyślam się że są to diody laserowe.

    Alez oczywiście ze sa miejscowe. A na całych drzwiach działa mechanizm
    oparty o siłe i wykrywanie przeszkód.
    Nie odkrywaj na nowo ameryki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,