  • 31. Data: 2017-08-09 15:37:43
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 8 Aug 2017 13:07:43 -0700 (PDT) g...@g...com
    napisał:

    >Gdyby jeszcze ten piecyk miał ogniwa peltiera, albo wręcz był kotłem z jakąś turbiną
    to byśmy mogli mieć Teslę na chrust :)

    Albo na węgiel - znacznie bardziej energetyczny od chrustu. Zamiast
    stacji ładowania, zbuduje się dużo tańsze hydranty, a węgiel będzie
    można kupić w spożywczaku.
    A właściwie to po co zamieniać energię pary na energię elektryczną?
    Do napędu samochodu można przecież dać silnik parowy.

    :-)

  • 32. Data: 2017-08-09 20:37:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2017-08-07 o 22:22, Ghost pisze:

    >Sam jesteś kretyn, nie wszystkie mają elektryczny.

    Drogi kretynie, racz odróżniać kwantyfikatory. Szczegółowe od ogólnych.
    Pewnie zbyt trudne słowa dla Janusza?

  • 33. Data: 2017-08-09 20:37:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pana Sonik" napisał w wiadomości grup

    Pszemol

    >http://www.miejski.pl/slowo-janusz

    >"Osoba, która się słabo zna lub wcale się nie zna w danej dziedzinie.
    >Np.Janusz Budowania."

    >Janusz ręcznego?

    Logiki, ale nie wykluczone, że jedzie na ręcznym.

  • 34. Data: 2017-08-09 20:43:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/7/2017 12:44 PM, Poldek wrote:
    > Notorycznie Janusze pierdzieli dieslami stojącymi z hałasującym
    > silnikiem. Najczęściej nikt nie siedział w aucie, tylko przyczepa/namiot
    > obok grill i tuż obok stoi pierdzące auto. Nie mam pojęcia po co i
    > dlaczego.

    Kiedyś zapytałem. Odpowiedź prosta: 12V z samochodu zasila przetwornicę
    230V ktora zasila radio ktore napierdala disco polo. A aku nie zmieniają
    bo jeszcze odpala.

  • 35. Data: 2017-08-09 21:30:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 15:37, __Maciek pisze:

> [...]
    > A właściwie to po co zamieniać energię pary na energię elektryczną?
    > Do napędu samochodu można przecież dać silnik parowy.

    No właśnie.
    Jeszcze trochę, i można dojść do silnika na Holzgaz, jakie były w
    ciężarówkach w czasie II Wojny Światowej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 36. Data: 2017-08-09 21:46:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    > Nie wolno stac z pracujacym silnikiem, w Niemczech tez nie, a i u nas tez
    > nie.
    >
    > P.S. A w elektrycznym klima bedzie :-)

    Ale nie będzie jej wolno włączać - nie wolno stać na parkingu z
    włączonym silnikiem (kodeks nie pisze jakim) :-) Nawet od klimatyzatora...
    ---
    A z laptopem można stać czy nie ? :-)

  • 37. Data: 2017-08-10 15:45:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ... duzo kosztuje we Wloszech, 432 euro
    >
    > http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/wlochy-wysoki-mandat
    -za-wlaczona-klimatyzacje-w-zaparkowanym-aucie,76008
    6.html

    > Nie wolno stac z pracujacym silnikiem, w Niemczech tez nie, a i u nas
    > tez nie.
    >
    > P.S. A w elektrycznym klima bedzie :-)

    Zastanawiam się właśnie o ile by się poprawił klimat w zaparkowanym aucie w
    lecie gdyby się podłączyć do przekaźnika dmuchawy z jakimś timerkiem 555
    który włączałby tą dmuchawę na 5 minut co pół godziny i wywietrzył gorącą
    "szklarnię".
    Taki ekwiwalent zostawienia uchylonych okien tylko bez ryzyka kradzieży lub
    zalania siedzeń niespodziewanym deszczem.

  • 38. Data: 2017-08-10 18:29:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    który włączałby tą dmuchawę na 5 minut co pół godziny i wywietrzył gorącą
    Mógłbyś nie rozśmieszać sprawy używaniem 555

    Taki ekwiwalent zostawienia uchylonych okien tylko bez ryzyka kradzieży lub
    zalania siedzeń niespodziewanym deszczem.
    ---
    Twizy zasadniczo nie ma drzwi :-)

  • 39. Data: 2017-08-10 19:09:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > "szklarnię".
    > ---
    > Mógłbyś nie rozśmieszać sprawy używaniem 555

    Figura retoryczna... co Ci się nie podoba w 555? Wszyscy wiedzą co to :-)

    A siedzenia ma?

  • 40. Data: 2017-08-10 20:04:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >555
    >który włączałby tą dmuchawę na 5 minut co pół godziny i wywietrzył

    IMO kiepsko. Przez pol godziny sie nagrzeje bardzo, a 5 minut go nie
    schlodzi.

    Ciekawe jak to wyjdzie w cyklu 1/5 minut.

    A moze na pilota - wlaczyc na 10 minut przed ruszeniem

    >Taki ekwiwalent zostawienia uchylonych okien tylko bez ryzyka
    >kradzieży lub
    >zalania siedzeń niespodziewanym deszczem.

    To moze inaczej - okna otworzyc (pomaga bardzo) z czujnikiem
    zblizeniowym/deszczowym, zeby zamknac.

    A dodatkowo w oknach pare wiatraczkow zasilanych z ogniw slonecznych
    :-)

    J.