eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChiptuning › Re: Chiptuning
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chiptuning
    Date: Fri, 20 Apr 2012 22:59:14 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <jmsin2$f8f$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jmrp9s$k2b$1@news.dialog.net.pl> <jmrrkf$1n3$1@mx1.internetia.pl>
    <4f917453$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1334955554 15631 79.187.111.26 (20 Apr 2012 20:59:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2012 20:59:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
    Thunderbird/11.0.1
    In-Reply-To: <4f917453$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120420-1, 2012-04-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445361
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-20 16:36, Potocki Passion & Adventure pisze:
    > W dniu 2012-04-20 16:23, Przemysław Czaja pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Tata"
    >>
    >>> Jaki sprawdzony zakład wykonujący (fachowo/bardzo fachowo) chiptuning
    >>> na terenie 3M, Elbląg, Olsztyn byście polecili?
    >>
    >> Taka ingerencja w moc silnika nie odbija się na jego trwałości? Pytam,
    >> bo pewnie przed podjęciem decyzji przestudiowałeś temat?
    >
    > Zapewne się odbija na trwałości. Coś za coś. Trwały, słabszy silnik czy
    > mniej trwały, a mocniejszy. Wybór należy do każdego z nas. Ja wybieram
    > mniej trwały, a mocniejszy - większa frajda z jazdy.
    >

    Miałem kiedyś E90 2.0d z 2005 roku z ASB.
    Zaczipowałem ze 163 na 195 KM przy przebiegu 45kkm.
    Do 170 kkm jak go sprzedałem nie było żadnych problemów.

    Podstawowe zasady:
    Nie katować jak jest zimny
    Dać mu ostygnąć - nie gasić, po katowaniu
    Pilnować poziomu oleju i wymieniać na czas.
    Jechać ze stałym obciążeniem.

    Zrowiej dla motoru będzie jechać cały czas 240km/h
    niż raz 180, potem hamulec a po chwili
    znów pełen laczek i 180.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: