  • Data: 2012-04-20 16:50:44
    Temat: Re: Chiptuning
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 16:39, anacron pisze:

    > A on Ci powie, ze nie, a ja zapytam, czy do nowej mocy przystosowane są
    > przeguby, skrzynia, sprzęgło?

    Rozmawiałem z kolegą, który pracuje w przemyśle motoryzacyjnym, nie w
    Polsce, i on twierdzi, że często dławi się moc silnika, aby po liftingu
    skierować do sprzedaży silnik "większej mocy".
    Oba silniki mają te same bebechy i przeniesienie napędu.
    Po drugie, w wielu miejscach dopasowują mapę wtrysków do konkretnego
    silnika znacznie zwiększając jego efektywność.
    Poza tym, to że silnik ma większą moc nie znaczy, że musisz jeździć z
    pedałem w podłodze. Jeśli moc silnika się zwiększy a zachowasz swój styl
    jazdy, to spadnie spalanie.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P