eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChiptuningRe: Chiptuning
  • Data: 2012-04-20 16:48:59
    Temat: Re: Chiptuning
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-20 16:42, anacron pisze:
    > W dniu 2012-04-20 16:36, Potocki Passion& Adventure pisze:
    >> Zapewne się odbija na trwałości. Coś za coś. Trwały, słabszy silnik czy
    >> mniej trwały, a mocniejszy. Wybór należy do każdego z nas. Ja wybieram
    >> mniej trwały, a mocniejszy - większa frajda z jazdy.
    >
    > Czasami moc silnika obniżana jest ze względu na opłaty w niektórych
    > krajach do 90KM. Tak jest np. z Ceedami z 2011, mają 90 KM, mimo, że w
    > 2009 miały jeszcze 109. Ale tu jak się dobrze pogada z serwisem to
    > takiemu 90KM za drobna opłatą przywrócą jego 109KM.
    >
    > Ja teraz kupuje i30 1,4 CRDI 90KM gdzie tą samą drogą za chwilę będę
    > miał ponad 100KM, ale to będzie tylko przywróceniem jego mocy znamionowej.

    To na przykładzie Saaba, silniki seria B205 i B204 miały od 150KM do
    205KM na tym samym silniku (różniły się osprzętem, wtryskami, wydechem i
    turbosprężarką) na seryjnym osprzęcie wersji 205KM można zrobić 270KM
    bez większego uszczerbku na trwałości...


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: