  • Data: 2011-06-08 11:53:20
    Temat: Re: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > poza tym, ze chuj wie, gdzie taki pojedzie na skrzyżowaniu to nie

    mozna wylaczyc przed skretem, mozna zachowac ostroznosc skoro
    ostrzegaja ze cos jest nie tak, mozna sie nawet wykazac kultura i
    zatrzymac i ulatwic skret :-P

    > utrudniają - ale mnie osobiście wkurwiają, bo jest to nic innego
    > jak nadużywanie świateł, z resztą pozbawione totalnie sensu, a do
    > tego niezgodne z przepisami.

    Oczywiscie 4 blyskajace zolte koguty cie nie wk*, bo przeciez sa
    absolutnie przepisowe ..

    > Po co one tam mrygają?
    > Masz włączyć pozycyjne i wystawić trójkąt na tył. End, wszystko
    > staje sie jasne.

    Jak jeszcze zademonstrujesz wystawianie trojkata, najlepiej w kilku
    roznych modelach aut, po czym dasz pare fotek o roznej porze dnia z
    odleglosci 50m, to juz bede calkowicie oswiecony.

    P.S. do wystawiania najlepszy bylby maly trojkat, ale bedzie
    chinski, bez atestu zapewne :-P

    J.