  • Data: 2011-06-09 13:55:07
    Temat: Re: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-08 11:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w

    > mozna wylaczyc przed skretem, mozna zachowac ostroznosc skoro ostrzegaja
    > ze cos jest nie tak, mozna sie nawet wykazac kultura i zatrzymac i
    > ulatwic skret :-P

    Ta... Można też np. wykazać się kulturą i zbliżając się do takiego lewym
    pasem ułatwić zamiar zmiany pasa nie wiedząc, że prawy kierunek tez ma
    włączony. Można też utknąć za kimś takim, bo okazuje się, że on do
    lewoskrętu czeka, ale lewy kierunek nie miga przecież dwa razy szybciej.

    > Jak jeszcze zademonstrujesz wystawianie trojkata, najlepiej w kilku
    > roznych modelach aut, po czym dasz pare fotek o roznej porze dnia z
    > odleglosci 50m, to juz bede calkowicie oswiecony.

    We wszystkim oprócz sedana da się powiesić na wycieraczce.
    Wiem - powinien być chyba w środku, ale IMO lepiej dać na zewnątrz
    trójkąt, niż zmylać wszystkich dookoła dyskoteką.
    W sedanie można postawić za zagłówek i zaprzeć np. książką.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm