  • 31. Data: 2009-03-30 13:26:48
    Temat: Re: Chińskie kamery IP
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:slrngt1fn6.qd5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Marek napisał:

    > Nie życzę
    > sobie, by *sprzedawca* za moje pieniądze utrzymywał jakichś ludzi, którzy
    > komuś coś tłumaczą przez telefon. Zwłaszcza, że robią to zazwyczaj gorzej
    > od zamego fabrykanta.

    I dlatego wolisz pytać przypadkowych ludzi w internecie na grupach jak
    rozwiązać problem który napotkałeś.
    Brawo! Tylko dlaczego nie zadzwoniłeś do producenta ?

    Marek

  • 32. Data: 2009-03-30 13:42:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > I dlatego wolisz pytać przypadkowych ludzi w internecie na grupach jak
    > rozwiązać problem który napotkałeś.

    Kiedy? Kiedy pytałem przypadkowych ludzi, jak rozwiązać problem, który
    napotkałem?

    > Brawo! Tylko dlaczego nie zadzwoniłeś do producenta ?

    Brawo. A właściwie to po co miałem dzwonić?

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2009-03-30 19:53:14
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Kiedy? Kiedy pytałem przypadkowych ludzi, jak rozwiązać problem, który
    > napotkałem?

    > Brawo. A właściwie to po co miałem dzwonić?

    Po co, to by zaraz grupa znalazla kilka pytan ;-)
    Problem jest inny - jak znalezc namiar na _producenta_ (nie sprzedawce,
    importera, dystrybutora, hgw kogo). Moze nie byc tak prosto.

    --
    Jerry1111

  • 34. Data: 2009-03-31 01:11:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jerry1111 napisał:

    > Po co, to by zaraz grupa znalazla kilka pytan ;-)
    > Problem jest inny - jak znalezc namiar na _producenta_ (nie sprzedawce,
    > importera, dystrybutora, hgw kogo). Moze nie byc tak prosto.

    Jak już wspomniałem, bez trudu można znaleźć telefon do sprzedawcy
    w Chinach. Skoro da się to kupić tam już za 35$ za sztukę, można się
    spodziewać, że jest to dość blisko producenta. Teraz nic, tylko zadzwonić.
    Grupa z pewnością znajdzie wtedy kilka pytań. Tylko dlaczego akurat ja
    mam to robić?

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2009-03-31 05:31:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za to
    > że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
    > aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
    > sugestie klientów.
    > Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
    > profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
    > Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
    > Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie

    Zgadzam się z tym. W pracy robiliśmy monitoring i postawiliśmy
    na sporo droższe Axisy, ale za to teraz nie ma problemu
    ani z softem, ani nagrywaniem, większość jest kompatybilna
    z Axisem, także zaplecze techniczne jest dobre.
    Do domu kupiłem tani videoserver i jest problem, nawet nie ma
    firmware dostepnego na stronie producenta.

    pawell