  • Date: Tue, 31 Mar 2009 07:31:06 +0200
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chińskie kamery IP
    <gqgkq8$2kne$1@news2.ipartners.pl> <49cc1385$1@news.home.net.pl>
    <gqi6td$i35$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqih7v$cjg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqin2h$ouo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqpvov$nt2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqqcu2$nrc$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    > Jeszcze raz ci napiszę. Cena jest wyższa nie tylko ze względów na bajery,
    > ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za to
    > że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
    > aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
    > sugestie klientów.
    > Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
    > profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
    > Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
> [...]

    Zgadzam się z tym. W pracy robiliśmy monitoring i postawiliśmy
    na sporo droższe Axisy, ale za to teraz nie ma problemu
    ani z softem, ani nagrywaniem, większość jest kompatybilna
    z Axisem, także zaplecze techniczne jest dobre.
    Do domu kupiłem tani videoserver i jest problem, nawet nie ma
    firmware dostepnego na stronie producenta.

    pawell