  • Data: 2013-01-21 09:59:17
    Temat: Re: "Chiński" "Kodak" wypuszcza bezlusterkowca u4/3. :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-20 22:22, Mariusz [mr.] pisze:

    > No ale tego to już rzadko komu brakuje i mało kto się skarży
    > (oczywiście poza wielbicielami robali. :)

    No wiem, rozmemłane tło wciąż cieszy :)

    > *** Pod linkowanym artykułem trafnie skomentowano dołączaną
    > popierdułkę: połączenie wszystkich niewygód lampy montowanej ze
    > słabością i brakiem manewru lampy wbudowanej. Widać niczego nie nauczyła
    > historia pierwszego Oly u4/3 z kitowym zoomem, który został wypuszczony
    > bez flesza - mimo ochoty na dodatkowe na nim zarabianie (zgodnie z
    > przewidywaniami) musieli zacząć dodawać go w standardzie.

    Nowym olkom, ale i wybranym kompaktom flesz niepotrzebny. Tam jest
    czyściutkie 1600 iso albo jasność 1,8, która oferuje wysoką jakość (nie
    ma potrzeby przymykania jak w obiektywach większego formatu).

    --
    pozdrawia Adam
    /mówienie o sobie dostarcza mi niezbędnej do życia dopaminy/