  • 81. Data: 2009-04-22 20:46:23
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > no nie jest tym samym - ale w pewnym sensie pełni podobną rolę - pozwala
    > zaoszczędzić czas

    Sa tacy ktorym motocykl sprawia przyjemnosc wlasnie po pracy jako mily
    sposob spedzania wolnego czasu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 82. Data: 2009-04-22 20:49:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > najważniejsze żeby dojechać w czasie krótszym niż samochodem a że przy
    > okazji 3 razy taniej to nic tylko się cieszyć :)

    WOW !

    > no i w czasie tym samym albo krótyszym niż te litrowe maszyny które palą w
    > okolicy 10 litrów na setkę

    A kogo obchodzi ile to pali ? z Poznania jestes ?

    > no cóż - większość moich znajomych traktuje motocykl przede wszystkim jako
    > sprawny środek transportu (co nie znaczy że się nim nie cieszy, ale bez
    > przesady)

    Wspolczuje wam.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 83. Data: 2009-04-22 21:01:58
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > WOW !

    coś w tym nienormalnego ??
    nie znam ludzi którzy pasjonują się długimi dojazdami do pracy..... raczej
    wszyscy chcą je skrócić
    ja tam wolę rano te 15 minut dłużej pospać :)

    > A kogo obchodzi ile to pali ? z Poznania jestes ?

    wiesz - większość ludzi w jakiś sposób liczy kasę
    czego nie wydasz na benzynę możeszy wydać np na wakacje, na fajniejsze
    rzeczy w chacie, na oczko/basen w ogrodzie itp
    no chyba że jesteś w tym 0,05% społeczeństwa które absolutnie nie liczy się
    z kasą - wtedy moje gratulacje :)

    > Wspolczuje wam.

    nie potrzebujemy Twojego współczucia :) przeznacz je dla potrzebujących :)
    w moim przekonaniu to normalność
    za to nienormalne jest traktowanie motocykla jak świętej ikony i tym ludziom
    ja z kolei współczuję

  • 84. Data: 2009-04-22 21:06:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > coś w tym nienormalnego ??
    > nie znam ludzi którzy pasjonują się długimi dojazdami do pracy..... raczej
    > wszyscy chcą je skrócić
    > ja tam wolę rano te 15 minut dłużej pospać :)

    Nieno, oczywiscie...

    > wiesz - większość ludzi w jakiś sposób liczy kasę
    > czego nie wydasz na benzynę możeszy wydać np na wakacje, na fajniejsze
    > rzeczy w chacie, na oczko/basen w ogrodzie itp

    A ja co zarobie to wydaje na motocykle. Oczka wodne mnie nie kreca.
    Smierdza tylko i po pijaku mozna do nich wpasc.

    > no chyba że jesteś w tym 0,05% społeczeństwa które absolutnie nie liczy się
    > z kasą - wtedy moje gratulacje :)

    Na oczko wodne odkladac nie musze. To juz ustalilismy

> [...]
    > w moim przekonaniu to normalność
    > za to nienormalne jest traktowanie motocykla jak świętej ikony i tym ludziom

    Wiesz co to pasja ? Ale co Ty mozesz wiedziec skoro wolisz oczko wodne...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 85. Data: 2009-04-22 21:07:59
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > a dasz rade jechac bezpiecznie i w miare szybko (odrobine ponizej
    > limitu) poza miastem tym skuterem 50ccm ?

    wiesz.... skuterem nie próbowałem :)
    mam 125ccm i tym dam radę jechać szybciej niż wszystkie samochody, skutery i
    większa część innych motocykli które gdzieś tam się nie zmieszczą :)

    > Znaczy kupujesz motocykl zeby ograniczyc wydatki ? Przelicz to jeszcze
    > raz.

    przeliczyłem - w 3 lata mi się zwracają same koszty
    czasu nie liczę bo to bezcenne :)

    > Chyba zes sie czegos nawdychal :-D

    kurczak... jesteś kolejnym z tych co uważają że trzeba się czegoś nawdychać
    żeby traktować motocykl jak pospolite narzędzie a nie jak świętą ikonę
    ?????????
    przecież to taka sama kupa żelastwa jak pralka czy kosiarka do trawy.......

  • 86. Data: 2009-04-22 21:09:07
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 23:01:58 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >wiesz - większość ludzi w jakiś sposób liczy kasę
    >czego nie wydasz na benzynę możeszy wydać np na wakacje, na fajniejsze
    >rzeczy w chacie, na oczko/basen w ogrodzie itp

    albo przepic, albo wydac na motocykl z silnikiem 1500 ?

    aha.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 87. Data: 2009-04-22 21:10:08
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wiesz co to pasja ? Ale co Ty mozesz wiedziec skoro wolisz oczko wodne...

    taaaaaaaa..... znafffca....
    i to tyle w tym temacie :)

  • 88. Data: 2009-04-22 21:10:28
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 23:06:16 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Wiesz co to pasja ? Ale co Ty mozesz wiedziec skoro wolisz oczko wodne...

    Wiesz co to pasja ? Ale co Ty mozesz wiedziec skoro wolisz charleja...

    pozdr
    newrom
    PS. :P

  • 89. Data: 2009-04-22 21:11:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > przecież to taka sama kupa żelastwa jak pralka czy kosiarka do trawy.......

    Jestes sztandarowym przykladem potwierdzajacym teze iz posiadanie
    motocykla nie czyni czlowieka motocyklista.

    Az boje sie zapytac co Cie kreci. No moze oprocz oczek wodnych...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 90. Data: 2009-04-22 21:14:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > taaaaaaaa..... znafffca....
    > i to tyle w tym temacie :)

    Trzeba byc mocno dziwnym zeby wchodzic na grupe motocyklowa i wysmiewac
    sie z hobby jej czlonkow...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!