  • 231. Data: 2009-04-26 20:58:15
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Mustafa pisze:
    > Dla mnie normalne jest to że facet ma dziewczynę
    > Jeśli wg Ciebie facet powinien mieć chłopaka to bez komentarza.........

    ale to Ty sie podpierasz jakims Donkiem, musi dla Ciebie jakis ważny ktuś

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 232. Data: 2009-04-26 20:59:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > No widzisz - wychodzi na to że nie masz racji więc czepiasz się nie tego co
    > trzeba żeby tylko wyjść na swoje......

    Ale ja naprawde nie wiem kto to ten donek !

    > Chłopie - jak się na czymś znasz to Cie ludzie będą w tym temacie cenić. Ale
    > jak się nie znasz to albo powiedz że się nie znasz albo sie nie wypowiadaj
    > bo wychodzisz na "fachofffca".

    Alez zdradz nam prosze w koncu co kupiles, jak dlugo to masz, jaki
    przebieg dokonales to wtedy podyskutujemy. Bo jak na razie to nie
    podales zadnego konkretu. Nawet marki nie podales, nie wspominajac o
    reszcie. Naprawde to nie jest wstyd miec motorower z Biedronki.

    > P.S.
    > Dla mnie normalne jest to że facet ma dziewczynę
    > Jeśli wg Ciebie facet powinien mieć chłopaka to bez komentarza.........

    Mnie tylko frapuje ten Donek. Nic wiecej. ciagle sie na niego powolujesz
    wiec jestem ciekaw. A co robisz w swoim wyrze mnie wali.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 233. Data: 2009-04-26 21:02:00
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Chłopie - jesteś żenujący....... do wróżki idź i to zarówno w tematach
    > przyszłych jak i przeszłych.
    > Bo widzę, że wszystko wiedz lepiej.

    Ja nie wiem. Dlatego na poczatku zdania wstawilem wyraz "ciekawe"

    > Wyszło na to że skoro pomimo Twojej opinii teraz się nie psuje, to NA PEWNO
    > zepsuje się za 15 lat bo przecież GURU absolutnie MUSI miec rację

    Ale co to znaczy teraz ?? Jak dlugo go masz ? Ile nim przejechales ? Nie
    trzymaj nas dluzej w niepewnosci :)

  • 234. Data: 2009-04-26 21:06:12
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Naprawde to nie jest wstyd miec motorower z Biedronki.

    Harleya kupiłem - teraz w biedronce sprzedają.
    O czym mam dyskutować skoro się nie psuje skoro wg Ciebie już dawno powinien
    z 10 razy być w serwisie ?

    > Naprawde to nie jest wstyd miec motorower

    Widzisz - nie znasz się ale koniecznie chcesz uchodzić za GURU więc starasz
    się dyskredytować rozmówcę, ale w temacie nie masz nic do powiedzenia.
    Pisałem że to motocykl a nie motorower.
    Ale skoro masz problemy z czytaniem to reszta też jest jasna....

  • 235. Data: 2009-04-26 21:10:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Harleya kupiłem - teraz w biedronce sprzedają.

    Super. Mam nadzieje ze sie jeszcze jutro zalapie na promocje.

    > O czym mam dyskutować skoro się nie psuje skoro wg Ciebie już dawno powinien
    > z 10 razy być w serwisie ?

    Ale co sie nie psuje ?

    > Widzisz - nie znasz się ale koniecznie chcesz uchodzić za GURU więc starasz
    > się dyskredytować rozmówcę, ale w temacie nie masz nic do powiedzenia.
    > Pisałem że to motocykl a nie motorower.

    Ale jaki motocykl ?? Jak moge miec do powiedzenia cos w temacie skoro
    nie podales tego tematu ? Nazwa jakas itp. Bylo by latwiej.

    > Ale skoro masz problemy z czytaniem to reszta też jest jasna....

    Mama mi czyta na glos i tlumaczy powoli. Rozumiem

  • 236. Data: 2009-04-26 21:13:30
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Ale co sie nie psuje ?

    no tak - rozumiem, że w harleyu to niesamowite :DDDDDDDDDDDDDD

  • 237. Data: 2009-04-26 21:14:49
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > Harleya kupiłem - teraz w biedronce sprzedają.
    > O czym mam dyskutować skoro się nie psuje skoro wg Ciebie już dawno powinien
    > z 10 razy być w serwisie ?

    wycofujemy sie? albo jednak sie wsydzisz podac marki albo wogóle nie
    masz motocykla. Tylko po co wtedy bijesz piane ?
    Uprzedze Twoje pytanie: tak, Kuczu jest guru i to nie dla tego ze duzo
    pisze o niekonkretnym motocyklu tylko dlatego ze pisze mało za to bardzo
    konkretnie. To jest jedyna droga zaskarbienia sobie czyjegos "szacunku i
    podziwu" (poza posiadaniem BMW M5)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 238. Data: 2009-04-26 21:15:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > no tak - rozumiem, że w harleyu to niesamowite :DDDDDDDDDDDDDD

    Ja nie wiem co Ty palisz ale stanowczo powinienes zmienic dealera :)

  • 239. Data: 2009-04-26 21:18:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > wycofujemy sie? albo jednak sie wsydzisz podac marki albo wogóle nie
    > masz motocykla.

    A moze on po prostu nie umie powtorzyc nazwy ? Chinczycy maja taki
    dziwny alfabet...

  • 240. Data: 2009-04-26 21:33:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > wycofujemy sie? albo jednak sie wsydzisz podac marki albo wogóle nie
    > masz motocykla.

    Mam !! Mustafa ma Rometa :) Google o tym pisze.

    Przyszli do mnie kiedys z Rometem, jakims takim endurowatym, pamietam ze
    oryginalne spawy na ramie mial jak od pijanego spawacza. Romet rzucil
    palenie mimo ze mial moze z 1000 km przebiegu. Wygonilem z garazu :)

    Wtedy, kurde, nie wiedzialem nawet ze to chinskie :)

    BTW. Tesc ma chinski ciagnik rolniczy, prawie nowy. Promet sie nazywa
    czy jakos tak. 2 tygodnie po zakupie omal nie zgubil jednego kola bo sie
    okazalo ze gosc ktory skladal zapomnial dokrecic nakretki na szpilkach.
    plastikowy chlapacz odpadl 2 dni wczesniej. Ale taki byl dwa razy tanszy
    od finskiej Valtry ktora kupil rownoczesnie.