  • 161. Data: 2009-04-23 11:35:13
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Skazana na 2 dni wiezienia, 80h prac spolecznych i 1200$ za 62 mph in
    > a 45-mph zone
    > http://www.onlineathens.com/1998/012698/0126.a2jaile
    d.html

    > Znajomy tez spedzil kilka dni gdzies w centralnych stanach (nie
    > pamietam) i tez za jakies gowniane przekroczenie.
    > Wniosek ? Miales szczescie, moglo sienczyc sie pierdlem ;)

    Może ja po prostu zachowałem się normalnie i uprzejmie a oni pyszczyli ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 162. Data: 2009-04-23 11:35:21
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 13:11:48 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Bo nie mozesz podchodzic wybiorczo, caly usa jest zly bo _teraz_ maja
    >guantanamo.

    Kiedys prosze Pana Chiny mialy cesarza. Kiedys mialy tez rewolucje
    kulturalna. To bedziemy gadac o przeszlosci czy powspominamy ? :)

    >Tynowes, jakbys byl takim np kaczynskim to w razie napasci na pl bulgarow,
    >bys sie zastanawial, czy mamy u siebie dobrych i zlych bulgarow?
    >Czy bys ich profilaktycznie powsadzal do komorki?

    Dlaczego tylko Bulgarow ? Ja bym powsadzal wszystkich brunetow!

    >Przeciez nie wsadzili wszystkich nie?

    Bo tylko kawalek Kuby maja pod butem, gdyby im sie udalo zabic Castro
    to pewnie zrobiliby to z wiekszym rozmachem ;)

    >BTW dlaczego obowiazuje zasada, ze sie nie pertraktuje z terrorysta? Bo
    >jesli raz im ulegniesz wtedy takie akcje beda sie powtarzac.

    ROTFL
    Vide Somalia. Ile mln dolkow wplacily amerykanskie firmy zanim zaczeli
    tluc piratow (a dokladniej robotnikow pirackich, bo szychy se siedza
    na ladzie i maja w dupie czy zatopia jedna czy dziesiec lodek i tak
    ich bedzie stac na zakup nastepnych).

    >Nowez nie porownuj jednego terrorysty do calej bandy motocyklistow.

    terrorystow aresztowanych bylo kilkudziesieciu, niemcy by o nich
    powiedzieli 'arabisz banditen' gdyby im sie nomenklatura nie zmienila.
    Gdyby zas byli nam ideowo bliscy bylo u nas 'partyzantami vel
    bojownikami o wolnosc'.

    >Ciezar gatunkowy jakby nie ten, nie?

    nie wiem, waga mi sie zepsula.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 163. Data: 2009-04-23 11:53:16
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BartekGSXF pisze:

    > Wiec jesli Kuczu nie znalazl bezpiecznikow to znaczy, ze ich tam nie ma i
    > tyle.

    e, zepsules cala zabawe.
    ;-)

    KJ

  • 164. Data: 2009-04-23 12:00:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > e, zepsules cala zabawe.
    > ;-)

    Eee tam zabawe. Co raz tu wchodzi jakis mlody gniewny i ustawia ludzi.
    Juz sie uodpornilem :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 165. Data: 2009-04-23 12:03:13
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kiedys prosze Pana Chiny mialy cesarza. Kiedys mialy tez rewolucje
    > kulturalna. To bedziemy gadac o przeszlosci czy powspominamy ? :)
    No dobrze ale za czasow cesarza tez byl zamordyzm i maltretowanie tych np
    bokserow nie? A w usiech to wczesniej jakos nie.
    Ale dosc juz tych wspominkow bo sie lza w oku kreci.

    > Dlaczego tylko Bulgarow ? Ja bym powsadzal wszystkich brunetow!
    A widzisz, niech beda bruneci, zasada ta sama ;)

    > Bo tylko kawalek Kuby maja pod butem, gdyby im sie udalo zabic Castro
    > to pewnie zrobiliby to z wiekszym rozmachem ;)
    Pewnie tak ale jakby tak chcieli z rozmachem to i calej kuby by im nie
    starczylo.

> [...]
    > tluc piratow (a dokladniej robotnikow pirackich, bo szychy se siedza
    > na ladzie i maja w dupie czy zatopia jedna czy dziesiec lodek i tak
    Jakby pirat to nie to samo co terrorysta, zreszta akcja przeciw piratom to
    jest teraz jakos tak miedzynarodowa jest.
    Stosujac Twoja analogie to taki "kup pan cegle" tez da sie podciagnac pod
    terror. A przecie u nas sie nie wsadza podobnych do terrora.

> [...]
    > powiedzieli 'arabisz banditen' gdyby im sie nomenklatura nie zmienila.
    > Gdyby zas byli nam ideowo bliscy bylo u nas 'partyzantami vel
    Bojownikami to oni moga byc chyba tylko posrod swoich nie? Zreszta jak oni
    walcza o wolnosc wasza i nasza na ich ziemi to juz chyba nie sa bojownikami?

    > nie wiem, waga mi sie zepsula.
    To tak jak moja, ciagle 110 i 110 gupia.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 166. Data: 2009-04-23 12:04:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Eee tam zabawe. Co raz tu wchodzi jakis mlody gniewny i ustawia ludzi. Juz
    > sie uodpornilem :)
    Hm to moze rzeczywiscie zle sprawdziles?
    W baku patrzyles?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 167. Data: 2009-04-23 12:04:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mlek pisze:

    > Marchesini?

    No DID na przyklad tez

    > Brembo?

    a i Nissin sie trafi

    > Ohlins?

    A i Showa bywa

    > Bosh?

    widzialem tu i owdzie elektryczne podzespoly japonskie, rozruszniki
    Mitsubishi na przyklad. Duzo elektryki robi MagnettiMarelli, Delphi i
    inne koncerny.

    > arrow, termignoni?

    A tego to japonczycy, poza Yoshi, nie opanowali :)

    w dzisiejszych czasach globalizacji nie mozna przesadzac co skad pochodzi.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 168. Data: 2009-04-23 12:14:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Hm to moze rzeczywiscie zle sprawdziles?
    > W baku patrzyles?

    Nie i nie bede patrzyl. Oddam do serwisu. Moze Radoslaw mi jakis poleci ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 169. Data: 2009-04-23 12:15:36
    Od: mlek <r...@o...pl>

    > w dzisiejszych czasach globalizacji nie mozna przesadzac co skad pochodzi.

    ot to, tym bardziej, ze wiekszosc markowych producentow, ma swoje
    fabryki w Chinach, tylko, ze mysl techniczna i kontrola jakosci pochodzi
    z innych kontynentow czy tez panstw.Nie wspominajac o "dizajnie"

  • 170. Data: 2009-04-23 12:20:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mlek pisze:

    > ot to, tym bardziej, ze wiekszosc markowych producentow, ma swoje
    > fabryki w Chinach, tylko, ze mysl techniczna i kontrola jakosci pochodzi
    > z innych kontynentow czy tez panstw.Nie wspominajac o "dizajnie"

    No wlasnie. Tyle ze znany producent moze produkowac gdzie zechce a i tak
    jakosc musi odpowiadac jego standardom bo on firmuje to swoim logo i
    siecia serwisowa.

    Chinczycy maja to w dupie. Jesli skutery pod marka JungSreng zaczna sie
    psuc to zmieniaja kolorystyke, nazwe na CiongChuja i sprzedaja to samo
    od nowa a wlascicieli JungSrengow maja w dupie bo firma nie istnieje.

    Nawet na przytaczanej stronce "milosnikow" chinskiej motoryzacji dobrze
    widac ze jeden model motocykla/skutera/quada wystepuje pod kilkoma
    nazwami handlowymi. Juz to by mnie zastanowilo.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!