    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chi?ska tandeta?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 14:03:13 +0200

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:oej0v4tvent3a88s6nrlvfr015dcoerah0@4ax.com...

    > Kiedys prosze Pana Chiny mialy cesarza. Kiedys mialy tez rewolucje
    > kulturalna. To bedziemy gadac o przeszlosci czy powspominamy ? :)
    No dobrze ale za czasow cesarza tez byl zamordyzm i maltretowanie tych np
    bokserow nie? A w usiech to wczesniej jakos nie.
    Ale dosc juz tych wspominkow bo sie lza w oku kreci.

    > Dlaczego tylko Bulgarow ? Ja bym powsadzal wszystkich brunetow!
    A widzisz, niech beda bruneci, zasada ta sama ;)

    > Bo tylko kawalek Kuby maja pod butem, gdyby im sie udalo zabic Castro
    > to pewnie zrobiliby to z wiekszym rozmachem ;)
    Pewnie tak ale jakby tak chcieli z rozmachem to i calej kuby by im nie
    starczylo.

    > ROTFL
    > Vide Somalia. Ile mln dolkow wplacily amerykanskie firmy zanim zaczeli
    > tluc piratow (a dokladniej robotnikow pirackich, bo szychy se siedza
    > na ladzie i maja w dupie czy zatopia jedna czy dziesiec lodek i tak
    > ich bedzie stac na zakup nastepnych).
    Jakby pirat to nie to samo co terrorysta, zreszta akcja przeciw piratom to
    jest teraz jakos tak miedzynarodowa jest.
    Stosujac Twoja analogie to taki "kup pan cegle" tez da sie podciagnac pod
    terror. A przecie u nas sie nie wsadza podobnych do terrora.

    > terrorystow aresztowanych bylo kilkudziesieciu, niemcy by o nich
    > powiedzieli 'arabisz banditen' gdyby im sie nomenklatura nie zmienila.
    > Gdyby zas byli nam ideowo bliscy bylo u nas 'partyzantami vel
    > bojownikami o wolnosc'.
    Bojownikami to oni moga byc chyba tylko posrod swoich nie? Zreszta jak oni
    walcza o wolnosc wasza i nasza na ich ziemi to juz chyba nie sa bojownikami?

    > nie wiem, waga mi sie zepsula.
    To tak jak moja, ciagle 110 i 110 gupia.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8