  • 151. Data: 2009-04-23 10:25:55
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Ale ty wiesz z kim rozmawiasz?? :)

    Zostaw, Radoslaw wie lepiej. Generalnie zna sie chlopak.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 152. Data: 2009-04-23 10:26:19
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jasne. Narodowosc np byla swietna podstawa. Albo podejzenie. A jak
    > dzwoniles do rodziny gdziesik w Afganistanie czy Iraku/Iranie to z
    > difoltu byles na celowniku i czasami do odstrzalu (jak sie mial pecha
    > przekonac obywatel kanadyjski co siedzi(al?) pare lat w tym obozie.
    oki masz oczywiscie racje ale czy przed 11.09 istnial ww kurort?
    Zreszta juz podczas IIws tez profilaktycznie powsadzali skosnookich do
    obozow. Mieli podstawy? IMO tak.
    Zreszta jakby mi ktos zaparkowal samolot w wiezowcu, zabijajac kilka tys
    osob to tez bym tak zrobil.
    Ale to NTG

    > A podejzanych przenosza np do Jemenu. Zreszta nic nowego bo jak
    > zaczeli im ciut patrzec na rece i ktos puscil farbe (tak ze nie dalo
    > sie zatkac wycieku) to czesc wiezniow przekazano do przesluchan do
    > wiezien w krajach w ktorych tortury sa normalna procedura sledcza.
    Coz, juz mialem podobna dyskusje w pracy z dyrektorem :)
    Jesli w ten sposob chronia obywateli swoich i nie swoich, to niestety jakies
    ofiary wsrod postronnych beda.
    Wojna jest okrutna niestety.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 153. Data: 2009-04-23 10:38:16
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 12:26:19 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >oki masz oczywiscie racje ale czy przed 11.09 istnial ww kurort?

    Nie. Ale co to zmienia ?

    >Zreszta juz podczas IIws tez profilaktycznie powsadzali skosnookich do
    >obozow. Mieli podstawy? IMO tak.

    Ludzcy tacy, a mogli zabic.

    >Zreszta jakby mi ktos zaparkowal samolot w wiezowcu, zabijajac kilka tys
    >osob to tez bym tak zrobil.
    >Ale to NTG

    Mowisz ze bys zlapal podobnych z wygladu i im nakopal do dupy ?

    >Jesli w ten sposob chronia obywateli swoich i nie swoich, to niestety jakies
    >ofiary wsrod postronnych beda.
    >Wojna jest okrutna niestety.

    Zupelnie jak wtedy gdy policja strzela do uciekajacego motocyklisty i
    trafia w dziecko?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 154. Data: 2009-04-23 10:50:39
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 12:06:56 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Bo tam nie ma zamordyzmu ? I zarobić można ?

    Zarobic mozna - to jest clue. Panstwo policyjne musi byc
    zamordystyczne, ale ze mozna zarobic to

    > A weź mi btw przypomnij, byłeś tam kiedyś ?

    Nie. I szczerze mowie, do USApojade jak ich Chinczyki kupia. Do Rosji
    sie wybiore, ale nie sadze zby ktos na mnie polowal.

    >A wsadzili Cię ? Bo mnie jak złapali lecącego 110 mph na międzystanowej
    >gdzie speed limit jest 65 to tylko pogrozili palcem i poprosili bym już
    >tak szybko nie jechał.

    Skazana na 2 dni wiezienia, 80h prac spolecznych i 1200$ za 62 mph in
    a 45-mph zone
    http://www.onlineathens.com/1998/012698/0126.a2jaile
    d.html

    Znajomy tez spedzil kilka dni gdzies w centralnych stanach (nie
    pamietam) i tez za jakies gowniane przekroczenie.
    Wniosek ? Miales szczescie, moglo sienczyc sie pierdlem ;)

    pozdr
    newrom

  • 155. Data: 2009-04-23 10:59:33
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-23 12:23, Użytkownik Kuczu napisał:

    > Jeszcze raz przepraszam. Zachowalem sie jak gowniarz. Skrece skuter
    > spowrotem i zawioze do serwisu.
    > Harleya tez zreszta zawioze. Niech ktos go skonczy za mnie bo ja sie
    > przeciez nie znam i jeszcze cos zepsuje.

    Nie drwij. Nie wiem na ile się znasz na Harleyach czy innych
    motocyklach ale na chińskich skuterach z tego co napisałeś
    nie bardzo się znasz. Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2009-04-23 11:11:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "mlek" napisał w wiadomości
    Z drugiej strony, Japonczycy do dzis niedoscigneli legend, jak Triumph,
    Ducati, Cagiva, KTM (o nudnych i bezplciowych BMW nie wspominajac)
    Ducati 1198,1098, STREETFIGHTER, 848
    Triumph Rocket III, Bonneville, Thruxton , Tiger, Daytona KTM RC8,
    ADVENTURE i mniejsze Buell
    Te motocykle maja w sobie to cos i swietna jakosc. Japonczykom ciagle
    tego brakuje ("tego czegos").

    To kolego jak juz spotkasz te legendy na ulicy to podejdz do nich i popatrz
    kto wyprodukowal ich kola, hamulce, zawieszenia, systemy zasilania, wydechy
    i inne.
    Potem pogadamy czego i komu brakuje

    T.

  • 157. Data: 2009-04-23 11:11:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Nie. Ale co to zmienia ?
    Bo nie mozesz podchodzic wybiorczo, caly usa jest zly bo _teraz_ maja
    guantanamo.

    > Ludzcy tacy, a mogli zabic.
    Tynowes, jakbys byl takim np kaczynskim to w razie napasci na pl bulgarow,
    bys sie zastanawial, czy mamy u siebie dobrych i zlych bulgarow?
    Czy bys ich profilaktycznie powsadzal do komorki?

    > Mowisz ze bys zlapal podobnych z wygladu i im nakopal do dupy ?
    Przeciez nie wsadzili wszystkich nie?
    BTW dlaczego obowiazuje zasada, ze sie nie pertraktuje z terrorysta? Bo
    jesli raz im ulegniesz wtedy takie akcje beda sie powtarzac.

    > Zupelnie jak wtedy gdy policja strzela do uciekajacego motocyklisty i
    > trafia w dziecko?
    Nowez nie porownuj jednego terrorysty do calej bandy motocyklistow.
    Ciezar gatunkowy jakby nie ten, nie?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 158. Data: 2009-04-23 11:23:27
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 23 Apr 2009 12:01:11 +0200, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > Jesli mnie pamiec nie myli to i u nas napadaja nieznani sprawcy, a
    > zastraszanie i ujawnianie danych osobowych z wizerunkiem policji
    > specjalnie nie wzrusza (sie to chyba redwatch nazywalo).

    Sorry, ale nie wiesz, o czym mówisz jeżeli piszesz, że Redwatch w Polsce
    a nieznani sprawcy w Rosji to to samo. Różnica między Polską a Rosją
    jest taka, że u nas Redwatch to prywatna inicjatywa, a Policję owszem,
    rusza, tylko że Redwatch ma serwery w USA i sporo czasu zajęło zanim je
    zamknięto a paru gości aresztowano, a w Rosji nieznani sprawcy mają
    sponsoring ze strony państwa i tajnej policji i nigdy nie pójdą siedzieć,
    najwyżej pare kozłów ofiarnych zostanie skazanych w pokazowych procesach.

    Twierdzenie, że w Polsce jest tak samo jak w Rosji zdradza albo drastyczną
    nieznajomość tematu, albo złą wolę na potrzeby dyskusji. W Polsce mamy
    mimo wszystko demokrację, kiepską bo kiepską ale w miarę działającą. W
    sumie
    dziwnym nie jest, jest dość świeża, ludzie nieprzyzwyczajeni, politycy
    niekompetentni, ale przynajmniej zajmują się problematyką "małpek" i
    rachunków
    za samoloty, a nie znikaniem i torturowaniem opozycjonistów.

    [...]
    > Mowisz ? Ha! W koncu jestem glamur*. Co nie zmienia faktu ze to jedna
    > swolocz, razem z naszymi politykierami.

    Nie, to nie jest jedna swołocz. Generalnie stawianie krajów z działającym
    procesem demokratycznym, rozdziałem władzy, mechanizmami kontrolnymi etc.
    w jednym szeregu z totalitaryzmami czasem przykrytymi dla picu lakierem
    (tak
    jak Rosja) jest jak twierdzenie, że nie ma różnicy między mafią a policją,
    bo Masarnia łamie nogi złodziejom motocykli których dorwie w swojej
    dzielni (bo
    sam jeździ na motocyklu) a Baranina to pobił dwóch łepków co babcię pod
    kościołem
    napadli (bo tak nie wypada), więc mafia czasem dba o porządek, a na
    komendzie
    sierżant Kowalski jak sobie popije to czasem zrzuca podejrzanych ze
    schodów,
    a aspirant Malinowski żeby mieć lepsze wyniki ze dwa razy podrzucił dowody
    osobie, która mu pasowała mimo że tak naprawdę była niewinna.

    USA są kiepskie jeżeli chodzi o prawa człowieka jak na demokrację, to
    prawda,
    i raczej się tam nie wybiorę w najbliższym czasie, ale na dłuższą metę
    jednak
    mechanizmy kontrolne działają, ekipa rządząca się zmienia, Guantanamo
    likwidują,
    a działacze twierdzący że państwo przegina mogą się najwyżej znaleźć na
    no-fly
    list jako "wywrotowcy", ale nie znikają ani nie są zabijani pod swoim
    mieszkaniem
    przez nieznanych sprawców, a państwo nie skazuje potem w pokazowym
    procesie trzech
    arabskich terrorystów co zabili dziennikarza piszącego nieprzychylnie o
    Guantanamo. Nikt też nie rozjeżdża własnych obywateli czołgami National
    Guard.

    [...]
    > I mowisz ze wsadzenie do pierdla za przekroczenie predkosci jest ok ?

    A to się zdarza nie tylko w USA, ale i w UK, Francji, Szwajcarii - mówisz
    że to wszytko to jak Chiny i Rosja?

    > newrom
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 159. Data: 2009-04-23 11:24:05
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Tytus z Fabryki wrote:

    > kto wyprodukowal ich kola,
    Marchesini?
    > hamulce,
    Brembo?
    >zawieszenia,
    Ohlins?
    > systemy zasilania,
    Bosh?
    > wydechy
    arrow, termignoni?

  • 160. Data: 2009-04-23 11:32:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie drwij. Nie wiem na ile się znasz na Harleyach czy innych
    > motocyklach ale na chińskich skuterach z tego co napisałeś
    > nie bardzo się znasz. Z mojej strony EOT.
    Tak w ogole to malo wiesz ;) o tej grupie.
    BTW czy te chince to jest taka komiczna techologia, ze nie mozna jej
    ogarnac?
    Bo na ten przyklad w moim imbryku znalazlem bezpieczniki w piec minut a
    jestem _zupelna noga_ jesli chodzi o technike.
    Wiec jesli Kuczu nie znalazl bezpiecznikow to znaczy, ze ich tam nie ma i
    tyle.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8