  • Data: 2009-04-23 10:11:02
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-04-23 11:34, Użytkownik Kuczu napisał:

    > OK. Widzialem, robilem, ogladalem, w sklepie, na targach, u znajomych.
    > Tandeta i jestem o tym przekonany w 100%.

    No widzisz nie mogłeś tak od razu. :-)

    > Nie dalej jak wczoraj wieczorem rozbieralismy z kumplem chinski skuter
    > ktory nagle, z nienacka, zgubil oswietlenie a nastepnie zaprzestal
    > odpalania. Paliwo ma, iskre ma a nie dziala. 2 godziny szukalem
    > bezpiecznikow i nie znalazlem. Chinczyki zapomnieli zamontowac albo byly
    > za drogie.

    W czasach mojej młodości jak ktoś nie potrafił znaleźć bezpieczników
    to przyznawał się że jest dupa a nie mechanik i szedł do fachowca.
    A teraz jak widzę nieumiejętność znalezienia bezpieczników przez kogoś
    ma od razu dyskwalifikować sprzęt ?
    Znaczy się świat idzie do przodu ale w odwrotnym kierunku. :-)

    > Aha. Dyskusje semantyczne pozostaw sobie prosze na jakas liste
    > filologiczna lub filozoficzna.

    Albo wypowiadamy się precyzyjnie albo faktycznie idźmy na jakąś
    listę gdzie podstawą są teksty: może, mnie się wydaję, myślę że
    itp.

    > Moze pora sie przekonac...

    I myślisz że jakiś kiepski motorower oznacza że motory będą
    równie kiepskie ?