  • Data: 2009-04-23 10:50:39
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Apr 2009 12:06:56 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Bo tam nie ma zamordyzmu ? I zarobić można ?

    Zarobic mozna - to jest clue. Panstwo policyjne musi byc
    zamordystyczne, ale ze mozna zarobic to

    > A weź mi btw przypomnij, byłeś tam kiedyś ?

    Nie. I szczerze mowie, do USApojade jak ich Chinczyki kupia. Do Rosji
    sie wybiore, ale nie sadze zby ktos na mnie polowal.

    >A wsadzili Cię ? Bo mnie jak złapali lecącego 110 mph na międzystanowej
    >gdzie speed limit jest 65 to tylko pogrozili palcem i poprosili bym już
    >tak szybko nie jechał.

    Skazana na 2 dni wiezienia, 80h prac spolecznych i 1200$ za 62 mph in
    a 45-mph zone
    http://www.onlineathens.com/1998/012698/0126.a2jaile
    d.html

    Znajomy tez spedzil kilka dni gdzies w centralnych stanach (nie
    pamietam) i tez za jakies gowniane przekroczenie.
    Wniosek ? Miales szczescie, moglo sienczyc sie pierdlem ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)