  • Data: 2009-04-23 11:35:21
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Apr 2009 13:11:48 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Bo nie mozesz podchodzic wybiorczo, caly usa jest zly bo _teraz_ maja
    >guantanamo.

    Kiedys prosze Pana Chiny mialy cesarza. Kiedys mialy tez rewolucje
    kulturalna. To bedziemy gadac o przeszlosci czy powspominamy ? :)

    >Tynowes, jakbys byl takim np kaczynskim to w razie napasci na pl bulgarow,
    >bys sie zastanawial, czy mamy u siebie dobrych i zlych bulgarow?
    >Czy bys ich profilaktycznie powsadzal do komorki?

    Dlaczego tylko Bulgarow ? Ja bym powsadzal wszystkich brunetow!

    >Przeciez nie wsadzili wszystkich nie?

    Bo tylko kawalek Kuby maja pod butem, gdyby im sie udalo zabic Castro
    to pewnie zrobiliby to z wiekszym rozmachem ;)

    >BTW dlaczego obowiazuje zasada, ze sie nie pertraktuje z terrorysta? Bo
    >jesli raz im ulegniesz wtedy takie akcje beda sie powtarzac.

    ROTFL
    Vide Somalia. Ile mln dolkow wplacily amerykanskie firmy zanim zaczeli
    tluc piratow (a dokladniej robotnikow pirackich, bo szychy se siedza
    na ladzie i maja w dupie czy zatopia jedna czy dziesiec lodek i tak
    ich bedzie stac na zakup nastepnych).

    >Nowez nie porownuj jednego terrorysty do calej bandy motocyklistow.

    terrorystow aresztowanych bylo kilkudziesieciu, niemcy by o nich
    powiedzieli 'arabisz banditen' gdyby im sie nomenklatura nie zmienila.
    Gdyby zas byli nam ideowo bliscy bylo u nas 'partyzantami vel
    bojownikami o wolnosc'.

    >Ciezar gatunkowy jakby nie ten, nie?

    nie wiem, waga mi sie zepsula.

    pozdr