  • Data: 2009-04-23 10:26:19
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:0fe0v4tppe3ht518jtmad6gqfkjn1t1ld3@4ax.com...

    > Jasne. Narodowosc np byla swietna podstawa. Albo podejzenie. A jak
    > dzwoniles do rodziny gdziesik w Afganistanie czy Iraku/Iranie to z
    > difoltu byles na celowniku i czasami do odstrzalu (jak sie mial pecha
    > przekonac obywatel kanadyjski co siedzi(al?) pare lat w tym obozie.
    oki masz oczywiscie racje ale czy przed 11.09 istnial ww kurort?
    Zreszta juz podczas IIws tez profilaktycznie powsadzali skosnookich do
    obozow. Mieli podstawy? IMO tak.
    Zreszta jakby mi ktos zaparkowal samolot w wiezowcu, zabijajac kilka tys
    osob to tez bym tak zrobil.
    Ale to NTG

    > A podejzanych przenosza np do Jemenu. Zreszta nic nowego bo jak
    > zaczeli im ciut patrzec na rece i ktos puscil farbe (tak ze nie dalo
    > sie zatkac wycieku) to czesc wiezniow przekazano do przesluchan do
    > wiezien w krajach w ktorych tortury sa normalna procedura sledcza.
    Coz, juz mialem podobna dyskusje w pracy z dyrektorem :)
    Jesli w ten sposob chronia obywateli swoich i nie swoich, to niestety jakies
    ofiary wsrod postronnych beda.
    Wojna jest okrutna niestety.

    --
    BartekGSX6F