    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chi?ska tandeta?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 09:12:44 +0000 (UTC)

    Dnia 23.04.2009 n...@s...com <n...@s...com> napisał/a:
    > A czepilem sie bo mierzi mnie plucie na Rosje, Chiny, Iran itd w
    > zwiazku z olewaniem przez nich praw czlowieka, przy jednoczesnym
    > calowaniu w dupe ameryki razem z ich wasalami zamykajac oczy na fakt
    > ze robia to samo. Mierzi mnie tak samo jak lamanie praw czlowieka
    > przez te wszystkie kraje.

    Jasne tylko że w w US możesz sobie publicznie głosić że prezydent,
    czy ktoś tam z polityków, czy całą grupą, jest/są Twoim zdaniem
    idiotą, kretynem, czy nawet bandytą. U nas staniesz za to przed sądem
    i masz szanse iść do pierdla, w Rosji napadną Cię nieznani sprawcy,
    w Chinach jest szansa że twoje nerki, wątroba, czy co tam jeszcze,
    pomogą pożyć bardziej prawomyślnemu lub po prostu temu co zapłaci.

    Nie, nie twierdzę że US to raj wolności i sprawiedliwości, ale stawianie
    ich w jednym szeregu z CHRL, Rosją czy Iranem, jest tanim nadużyciem
    wynikającym gównie z tego że można i jest to modne. Idealnego systemu
    nie ma, pewnie nie będzie, ale zamordyzm w imię idei, to najgorsze gówno
    w jakim można się urodzić.

    Przepraszam za NTG. Ale poczucie wolności zawsze było jakoś z
    motocyklami wiązane.

    --
    kakmaratgmaildotcom