  • Data: 2009-04-23 09:24:54
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:gsmsvs$u5u$1@news.onet.pl...

    > A propos: Taki klon SV 650 zna ktoś?
    > Nazwa chyba H...j stąd czy jakoś tak

    To hyosung - całkiem przyzwoita koreańska marka.
    Hyosung to marka należąca do koncernu Hyundai.
    W PL był sprzedawany (a może i jest nadal - nie wiem) hyosung aquila 250 pod
    marką Junak.
    Dostępny jest bardzo fajny motocykl Hyosung aquila 650. Kolega ma takiego
    ponad 2 lata i sobie chwali. Jeździłem tym trochę i same pozytywne wrażenia.
    Myślę aby sobie też coś takiego sprawić.
    Jest też hyosung 650 - nie wiem z jakim oznaczeniem ale właśnie taki "klon"
    SV 650.
    Jako że mam duże zaufanie do hyundaia - do hyosunga nie czuję uprzedzeń,
    zwłaszcza że jak pisałem kolega ma, jeździ i jak do tej pory nie słyszałem
    żadnej negatywnej opinii. Sam mam od ponad 6 lat samochód hyundai i sobie
    chwalę pod każdym względem,
    O aquilli 250, czyli junaku słyszałem tylko narzekania ze strony tych co nie
    kupili, że świętokradztwo, że hujak itp. Nie znam wprawdzie żadnego
    użytkownika tego motocykla, ale też nie słyszałem negatywnych opinii o
    eksploatacji czy jakości tego motocykla.
    --
    Jackare