  • Data: 2009-04-23 09:12:57
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-04-23 08:12, Użytkownik Kuczu napisał:

    > Raczej oznacza ze jestem o tym przekonany

    Raczej oznacza raczej, jak ktoś jest przekonany to pisze że jest
    przekonany a jak ktoś wie na pewno to pisze że wie na pewno
    i dodaje skąd wie.

    > Poniewaz bo co ? Tylko opinie pochlebne sie licza ?

    Liczy sie każda rzeczowa opinia osoby która miała ze sprzętem
    styczność. Ponieważ, mnie sie wydaje, myślę że i podobne
    stwierdzenia nie liczą się.

    > Idz skrecac chinskie motorowery.

    Nie mam chińskiego motoroweru, nie miałem i nie widzę
    potrzeby posiadania takiego.