  • 11. Data: 2011-08-17 15:16:14
    Temat: Re: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:53:12 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > Chyba nie sądzisz, że ktoś kupi 1,8 do takiego samochodu :)

    Tylko mówię jak jest, a widziałem już np. Astry G z silnikiem 1,2 więc
    wszytko jest możliwe :)

    > ASO dalej drogie? Czytałem co nieco o lacetti i były jaja z elementarnymi
    > częściami takimi jak tarcze i klocki.

    Nie wiem bo nie musiałem, w ASO byłem tylko raz na rocznym przeglądzie (nie
    licząc wspomnianego stycznika). Natomiast co do cen, to wiem że róznice w
    cenach samego przeglądu (roczny Cruza ten sam zakres robót i części)
    pomiędzy różnymi ASO na Śląsku potrafią sięgać 300 zł.

    Natomiast w Cruzie dużo jest rzeczy które pasują od Insygni lub Astry J.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2011-08-17 15:24:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:55:52 +0200, Franc napisał(a):

    > Staram się nie być Pewexem.
    > Niemniej - przeglądam opcje wyposażenia i oprócz tyłu hydraulicznego w C4
    > GP większych różnic nie widzę. Orlando na full ma wszystko. Co ma więcej C4
    > GP?

    Zawieszenie w C4GP z tyłu jest pneumatyczne, nie hydrauliczne.

    W exclusive możesz mieć nawigację, skrzynię MCP, szklany dach, chłodzony
    schowek na napoje, tapicerkę z cordury (czegoś podobnego, dla mnie to
    cordura) i jakiś pierdyliard drobiazgów których nie pomnę w tym momencie, a
    nie będę w tym momencie przeglądał chorej strony cepelii we flaszce bo
    akurat na 3G siedzę, może wieczorem.
    Topowe Orlando to - jak dla mnie - odpowiednik jednej wersji poniżej
    Exclusive, z dołożonym USB-boxem i czymś tam jeszcze. Faktycznie, cena w
    konfiguratorze dochodzi do jakichś 107 kzł, ale bez nich wychodzi jakieś
    98-101 OIDP, dodatki się wynegocjuje, cenę też, oceniam (z czapy), że na
    jakieś 94 będzie się dało zejść, może niżej.
    A.. kontraktu serwisowego nie liczyłem, a pewnie powinienem, bo Orlando ma
    rzekomo 3 lata gwarancji (zakładając, że to pełna gwarancja).
    Do tego wypadałoby porównać jakość wykończenia, bo Pikuś ma świetną,
    zwłaszcza w wysokich wersjach, a Chevrolet... znaną.

    Jak dla mnie, to jeszcze wypadałoby doliczyć komplet zderzaków, bo
    najbardziej podoba mi się białokremowy z czarnymi plastikami, jak w
    najniższej wersji, w Exclusive niestety niedostępny, tylko całe białe
    zderzaki, fuj, jakie to bezpłciowe. No ale to już kwestia gustu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-08-17 15:25:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-17 15:04, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jestem ciekaw jak on na żywca wygląda bo ze zdjęć zdaje się, że nie jest
    > to super wielki samochód :)

    Ja chyba widziałem to raz na żywo. Takie kombi wielkości PT Cruisera.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-08-17 15:32:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 12:06, Franc wrote:
    > Szukania 7. osobowego samochodu dla rodzinki ciąg dalszy (rodznka 2+2). C4
    > GP to aktualny leader w poszukiwaniach.

    Jakaś nowa matematyka, gdzie 2+2=7..?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 15. Data: 2011-08-17 15:34:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 17-08-2011 o 14:55:52 Franc <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > C4
    > GP?
    > Pewnie plastiki mogą być gorsze, ale to do pomacania.

    Tył pneumatyczny, nie ma nic wspólnego z hydro z C5.
    Za 95k PLN kupiłem C4GP exclusive 2.0 HDI 163KM automat (nie MCP) +
    bi-ksenony i parę innych dodatków. Cena wyjściowa była 127k PLN.
    90k za "gołego" exclusive jest jak najbardziej realne.

    Pzdr
    TG

  • 16. Data: 2011-08-17 15:43:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:32:19 +0100, kamil napisał(a):

    > Jakaś nowa matematyka, gdzie 2+2=7..?

    A nie wiesz że teściowa musi siedzieć w 3 rzedzie żeby dzieciaki ją
    zagłuszały ?

  • 17. Data: 2011-08-17 15:45:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 14:43, huri_khan wrote:

    > A nie wiesz że teściowa musi siedzieć w 3 rzedzie żeby dzieciaki ją
    > zagłuszały ?

    A to przepraszam. :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-08-17 15:53:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-17 15:43, huri_khan pisze:

    > A nie wiesz że teściowa musi siedzieć w 3 rzedzie żeby dzieciaki ją
    > zagłuszały ?

    To już lepiej autobus kupić. Kolejno - kierowca z żoną, dalej dzieciaki,
    potem rząd przerwy, następnie wypełnienie (bez ostatniego rzędu)
    kibolami bądź związkowcami z kopalni, ostatni rząd dla teściowej. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2011-08-17 16:10:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jasne. Za Exlusive w C4 GP zejdę do 90 tys. złotych. Tak to tylko w Erze.

    Jesli na firmę to na "dzień dobry". Jeśli dla osoby prywatnej to też dasz
    radę po negocjacjach.
    Mój to nie exclusive tylko MyWay - diesel niestety 1.6 a nie 2.0. I
    kosztował 70.
    Do tego mojego z wersji exclusive dołożyłbym inne siedzenia - te w exclusive
    są po prostu lepsze i to chyba w zasadzie wszystko, czego dodatkowo byłoby
    mi potrzeba. Klima automatyczna jest, nawigacja działa, BT do telefonu daje
    rade, radio gra, szyby się otwierają i zamykają - jest OK.
    Okno w dachu ZTCP nie ma rolety - przy pogodzie jak dziś trudno będzie to
    ochłodzić. Podświetlenia diodowymi paskami nie robią na mnie wrażenia
    aczkolwiek wyglądają pewnie fajnie. Skrzynia automatyczna bardzo chętnie ale
    niestety w 1.6 była tylko ta zautomatyzowana a jej jakoś za specjalnie nie
    ufałem choć Waldek zeznawał, że nie jest jakaś najgorsza.
    Tak czy inaczej - za 110kpln C4GP przyniosą ci do domu i w rekę pocałują.

  • 20. Data: 2011-08-17 16:18:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 16:10:36 +0200, CeSaR napisał(a):

    > aczkolwiek wyglądają pewnie fajnie. Skrzynia automatyczna bardzo chętnie ale
    > niestety w 1.6 była tylko ta zautomatyzowana a jej jakoś za specjalnie nie
    > ufałem choć Waldek zeznawał, że nie jest jakaś najgorsza.

    Nie chodzi tak płynnie jak automat i z początku były z nią jaja, uspokoiło
    się po akcji serwisowej i wymianie oprogramowania skrzyni.
    Owszem, automat przyjemniej działa, ale więcej pali i się sypie jak
    automat. Przy zakupie nowego to nie jest jakiś ból, jeżeli nie słuchać
    paproków z ASO i zmieniać w niej olej jak bozia i producent przykazał, to
    100-130 kkm wytrwa. A później to już loteria - może być drugie tyle, może
    być 30 kkm po awarii.
    MCP to normalna skrzynia mechaniczna z elektronicznym sterowaniem, więc
    rozsądnie traktowana wytrzyma tyle co samochód. Dlatego uważam, że to
    lepszy wybór.