  • Data: 2002-01-17 20:41:44
    Temat: Re: [Chello] Błąd routingu?
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma! Używam proxy.chello.pl port 8080
    To nie uzywaj.
    [tona pingow]
    Jezu. Kiedy Wy sie ludzie nauczycie, ze ping nie jest wyznacznikiem jakosci
    dzialania sieci?
    > Yahoo:
    > Statystyka badania dla 64.58.76.227:
    > Minimum = 110ms, Maksimum = 140ms, Średnia = 119ms
    [zostawilem dla kontrastu]
    Czlowiek pisal o realnym 'czasie' ladowania _strony_, a Ty wyjezdzasz z
    pingiem.
    I powiedz jak to sie ma do siebie?
    > utrzymujące się 120 Kb/s !!!!! Z np. www.nasa.gov często
    > ok. 30 Kb/s.
    A ja z wiekszosci zachodnich serwerow mam ponad 30KB/s.
    > Chciałbym może jeszcze zwrócić twoją uwagę na fakt, że
    > rozmawialiśmy tu o pingach, a te nie korzystają z serwerów
    Chcialem zauwazyc, ze wlasnie _nie_ rozmawialismy o pingach.
    Tylko o realnych czasach ladowania stron.
    > Swoją drogą, czy jest sposób obejścia proxy który znajduje się
    > na wyjściu danego IP? (Chodzi mi o ten transparentny, "po drodze"
    > Chciałbym się przekonać "jak to działa" bez proxy.
    Nie ma.
    Chociaz moze ustawienie innego proxy pomoze.
    Ale watpie. [1]
    > PS. Dzięki za wnikliwą informację o pingach, popinguję u
    > panny i porównam
    Prosze nie. Nie pinguj juz nic i nie probuj przypadkiem wysylac wynikow na
    polip.

    --
    Przemyslaw Maciuszko