  • Data: 2002-01-18 11:00:15
    Temat: Re: [Chello] Błąd routingu?
    Od: "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3c47d620i11bdn3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
    > A tak z ciekawosci co jeszcze poza bramka Plusa?

    Nie zawsze, ale czasami sporo stron zwraca błąd
    Connection Timed Out (pochodzacy od jakiegos serwera
    pomiedzy, bo przy roznych stronach komunikat jest ten sam),
    ale ostatnio rzadziej tak sie dzieje.

    > Tyle tylko, ze Ty zaczales wysylac jakies wyniki pingow.
    > A Grzesiek wspominal tylko czasy 'otwierania sie stron'.
    > Widzisz roznice?

    Moze sie nie wczytalem, myslalem ze on mial na mysli pingi.

    > Nie, nie mamy. Ja nie wysylam pingow na polip.

    A ha, widze ze problem jest natury ideologicznej.

    Pozdrowka,

    Dominik