  • Data: 2013-10-17 14:14:22
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 paź 2013 14:03, s...@g...com pisze:
    > To te same OSRAM Light@day, do których podałem link?
    > Piszesz, że Twoje lampy wykorzystywały tylko markowe diody.
    > To z linku wygląda mi na produkt Osram z diodami Osram.
    > Chyba, że się tylko łudzę...

    Konkretnie i dokładnie to były takie światła:
    http://allegro.pl/osram-ledriving-drl301-swiatla-led
    -szybka-wysylka-i3595528652.html

    Nówki chińskie nie wiem z jakich diód korzystają, ale na oko naprawdę
    nie widać żadnej różnicy wobec tych OSRAM. Świecą konkretnie i
    porządnie. Nie "ledwo, ledwo" jak słabo zasilona dioda 3mm, albo
    gówniane ledy za 20 zł.

    --
    .B:artek.