  • Data: 2013-10-18 11:38:32
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-17 23:57, Marek Dyjor pisze:

    > nie wożę... :)
    >

    > ale znając chińskie realia podejżewam że te świtła to tylko mają nabite
    > znaki ale homologacji nie mają.
    >

    > tak swoją droga to ktoś powienien to pilnować bo sporo samoróbek wali po
    > oczach bardziej niż długie i to nawet w dzień.

    Te, co ja kupowałem, mają fabrycznie wytłoczone w szkle. To wystarczy
    dla policmajstra albo ichniego diagnosty. Ponadto miałem sporo
    "makulatury", m.in. z jakimiś certyfikatami czy czymś w tym rodzaju.

    W sklepie z mojego linku kupowałem kilka różnych, wszystkie miały.
    Natomiast co do stanu formalno-prawnego tych certyfikatów - nie wnikam.
    Takie same (identyczne na pierwszy i drugi rzut oka ;) ) lampy widziałem
    u kierowców w Austrii i Niemczech.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.