    From: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Chciałam. I juz sie odechcialam.
    Date: Sun, 21 Jul 2013 03:12:03 +0000 (UTC)

    Majka wrote:
    > Co do wypowiedzi o Linux Ubuntu:
    > nigdy nie miałam przed sobą komputera z linuksem

    Zamiast Ubuntu proponuje Lubuntu. www.lubuntu.net
    System oparty na LXDE, powinien o wiele sprawniej dzialac na starszych
    komputerach. Sam uzywam Lubuntu 13.04 na prehistorycznym laptopie Dell
    C600 (PIII 850MHz, 512MB RAM) - jako przegladarka internetowa da sie tego
    uzywac.

    > Czy będzie tu można używać exela i worda (2007 lub nowsze)?

    Oprocz OpenOffice/LibreOffice jest jeszcze nowosc: Kingsoft Office
    www.wps-community.org

    > Czy instalacja ubunta jest trudna?

    Pobierasz za darmo (i legalnie) obraz ISO, np przy pomocy programu
    Universal USB Installer
    www.pendrivelinux.com/universal-usb-installer-easy-a
    s-1-2-3
    "instalujesz" go na pendrive'ie, z ktorego bedziesz mogla zainstalowac
    system. Sama instalacja jest niezmiernie prosta - odpowiadasz na pytania w
    kreatorze.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info