  • Data: 2013-07-24 12:45:50
    Temat: Re: Chciałam. I juz sie odechcialam.
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 22:37:12 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

    > Ale na stronie on jest po ~250-300zł, 1/4 taniej to <200zł - aby napewno
    > to promocja była, a nie "okazja, niesprawdzany, dostałem od kolegi w
    > rozliczeniu, pewnie sprawny"?

    Nie, ze sklepu, nowy, kupiłam w Morele.net -tam miewają "chwilówki", nagle na kilka
    dni obniżają cenę danego produktu, kupiłam ten dysk za 209 złotych. Już oddalam
    zresztą korzystając z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.

    > - kto cię wkręcił w obecnego netbooka-laptopa (oraz czy teraz też
    > będziesz tej osoby słuchać przy doradzaniu)? Jak to się stało, że takie
    > coś nabyłaś? (zapewne nieświadomie, bo to sprzęt specjalistyczny, i jak
    > widać do większości twoich zadań zupełnie nieprzydatny)?

    Słuszne pytanie.
    Wkręciłam się sama, własną niewiedzą:
    chciałam najmniejszy (na "wtedy") komputer, z małym ekranem, małym poborem prądu,
    lekki, "torebkowy". Gigabajtów dysku wydawało mi się że nie bedę potrzebowała, a w
    praniu wyszło, że sam XP pożera te gigabajty na łatki i aktualizacje.
    Miało być do przeglądania internetu, ale nawet to nie jest komfortowe.
    a) System zainstalowany na dysku 4 giga jakoś działa, ale wkrótce zaczyna się dusić
    (nawet po wyłączeniu pagefile i odzyskaniu w ten sposób 1-1,5 gigabajta dysku).
    b) System zainstalowany na dysku 8 giga to już koszmar, wszystko działa niesamowicie
    powoli, każde okienko otwiera się po kilka minut (nie przesadzam), tak samo każda
    karta w przeglądarce, tak samo przłączanie miedzy aplikacjami, tak samo trwa
    uruchomienie zwykłego kalkulatora. Nerwy, stres, wkurzenie.

    Majka