  • Data: 2013-07-24 10:51:03
    Temat: Re: Chciałam. I juz sie odechcialam.
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi mi aż tak bardzo o rozmiar na dysku (bo i tak pewnie spuchnie
    > po paru aktualizacjach), ale o wyłączenie wszystkich zbędnych usług, które
    > na netbooku są potrzebne jak krowie krawat (jak indeksowanie w tle,
    > windowssearch, server+workstation jeśli ktoś nie używa smb, windowsupdate
    > poza momentem gdy naprawdę jest potrzebny itd)

    Ok, ale to mozna zrobic w XP - po co babrac sie nLitem?
    Widzialem wiele "dziwnie dzialajacych XP", bo zostaly zmodowane nLitem.
    (poza integracja serownikow SATA)
    Lepiej zintegrowac sobie XP z aktualizacjami
    i takiego zainstalowac - wiele z czasem nie spuchnie,
    zwlaszcza, ze wsparcie dla XP konczy sie za niecaly rok.