  • Data: 2009-03-30 10:47:35
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > [...]
    > Ciekawe rzeczy opowiadacie. Ale ja wciaz nie rozumiem, jak uzywacie tej
    > puszki coli z dziurka jako zamiennika aparatu fotograficznego.
    > [...]

    Domyślam się, ze koledzy maja na myśli fotografię otworkową na materiałach
    chemicznych. Ale - z tą puszką po Coca-Coli trochę przesadzili - puszka
    powinna mieć zdejmowane denko aby wygodnie się film do środka wkładało (a
    wiec np. puszka po landrynkach sprawdzi się dużo lepiej).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)