  • Data: 2009-03-31 23:41:49
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Gotfryd Smolik news:

    > Jak? - zwyczajnie, Fuji matrycę Super CCD SR (nie mylić z HR!)
    > pakowało nie tylko do hybryd (S20) ale i minikompaktów (F710, F610)
    > W kategorii "w tle białe chmurki na niebieskim niebie a z przodu
    > coś w cieniu drzewa" mógłbyś się zdziwić :)

    Patrzyłem na sample z tego nowego EXR (w JPG, ale sensownie pokazane różnice
    w zależności od ustawień dynamiki). No i wychodzi na to, że dodatkowa
    dynamika jest w nich uzyskiwana głównie za pomocą podciągania cieni, przez
    co efekt jest mniej więcej taki jak w LX3 (oczywiście trochę brane jest ze
    świateł, ale matryca jest mniejsza, więc wychodzi to co w LX3).