    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Date: Wed, 29 Jan 2014 10:51:59 +0100
    <x...@m...org> <lc61kq$g0j$1@node1.news.atman.pl>
    <x...@m...org> <lc7rsf$pfu$2@node2.news.atman.pl>
    <llaaksh9q7l0$.dlg@myjk.org> <1std6illr01v3$.6c53zokcsvzq.dlg@40tude.net>
    <lc7uu7$smu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lc8081$u31$1@node2.news.atman.pl>
    <t9kdjaos724u.16sd2rm2ap9m6$.dlg@40tude.net>
    <lc85un$3v0$1@node2.news.atman.pl>
    <m47ti854fo9v$.10ud66h1in7ph.dlg@40tude.net>
    <lc88tm$rbh$1@node1.news.atman.pl>
    <c340brim5917$.s6x0830sgqg4$.dlg@40tude.net>
    <lc8eh2$24p$1@node1.news.atman.pl>
    <e6hizk25ee6.1k1w2f1y4q4b3$.dlg@40tude.net>
    <52e7df0a$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <52e81a2c$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 21:58:41 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Prezentujesz zadziwiający relatywizm w swym poglądzie na rzeczywisty
    > świat. Problem w tym, że po raz kolejny odpowiadasz pozamerytorycznie.
    > Są będzie rozstrzygał twoje wątpliwości i niestety faktem jest, że
    > w obecnej sytuacji cwaniacy mają pole do popisu. Czas na nich.
    Relatywizm, pozamerytorycznie, cwaniacy... Zdarta płyta kolego. Ktoś Cię z
    życiu skrzywdził?

    > Przykro mi, Twoja wolność jest tak długo Twoja, póki nie wchodzi w
    > kolizję z moim prawem do życia zgodnie z zasadami stanowionymi przez
    > państwo w którym żyje i do którego zasad się stosuję. Ty także musisz
    > się do tych zasad dostosować i 'aparat ucisku' od tego jest, by to
    > Tobie wymógł. Trudno - łamiesz zasady na własne życzenie i chcesz
    > prawa do wywijania się z odpowiedzialności.
    Pieprzysz jak potłuczony. Wolność się ma albo się jej nie ma. My (my -
    obywatele PL) mamy dokładnie tyle wolności ile jest uregulowane "w prawie".
    Moim prawem jest (gwarantuje mi prawo) kwestionowanie narzucanych z gór
    różnego rodzaju kar - po to masz domniemanie niewinności. Mogę zamknąć oczy
    i przyjać karę, mogę również stwierdzić "sprawdzam" i już.
    Czytam, że każde takie "sprawdzam" dla Ciebie to próba "wywijania się od
    odpowiedzialności". Żal mi Ciebie.

    > W poprzednim ustroju? Brak argumentów? Tak postępują w zasadzie
    > każde państwa, w których obywatele o nie dbają i się z nim w pewien
    > sposób identyfikują.
    Dziwne - Państwo nagle nabrało cech osobowościowych, tworu który może
    postępować tak albo inaczej. Nadal widzę brak argumentów, tylko odwoływanie
    się "ogółu", "ich dobra", "braku akceptacji" itp. Zacznij pisać, że Ty tak
    uważasz a nie piszesz w liczbie mnogiej.

    --
    Franc