  • Data: 2014-01-29 12:24:40
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-29 11:23, AZ pisze:

    > No tak moze byc, ale jak bedzie i czy w ogole bedzie nie wiemy wiec
    > nie wiem czy dalsze gdybanie ma sens?

    Ok, możemy to zostawić na obecną chwilę :)

    > No to skoro pracowales w tym fachu majac stycznosc z roznymi rzadowymi
    > instytucjami to pewnie wiesz jakie panuje tam podejscie to bezpieczenstwa
    > a wlasciwie to brak podejscia :-)

    Różnie bywa. Zawsze człowiek jest najsłabszym ogniwem systemu.

    > Owszem, o ile usluga jest dobrze zabezpieczona to nie ma problemu :-)

    Jakieś założenia przyjąć trzeba :)

    > Ale uzycie nie wprost czasami jest nie do wykrycia a pewne skutki za soba
    > niesie.

    Tego nie unikniesz. Równie dobrze takie informacje może puścić
    w teren pracownik "firmy". Stąd również odpowiedzialność karna
    za pewne czyny.

    > Ano wlasnie, a moze udalo by sie tego uniknac gdyby bylo wlasciwie
    > podejscie do bezpieczenstwa.

    Nie, tego się nie da uniknąć (w końcu mogłem przecież dać w okienku
    dowolną dyspozycję przelewu) i właściwego podejścia do bezpieczeństwa
    nie nauczysz. Zresztą nawet jak nauczysz to niektórzy będą chcieli
    coś sobie wykombinować w zakresie swoich możliwości. Stąd różne formy
    weryfikacji poczynań ludzkich (no, automatycznych też), które są takie
    bardziej wrażliwe. Wyjdzie, po czasie. Jeżeli się na to nie zgadzamy
    to pozostaje zrezygnować z większości wynalazków ludzkości i udać
    się na bezludną wyspę, o ile chce się mieszkać w jaskini, bądź
    pod gęstą osłoną leśną - inaczej satelitą wyśledzą ;)

    > Citi.

    Już dawno im podziękowałem:>

    > Ja nie mam paranoi, akurat w kwestii zabezpieczen bycie troszke
    > "nadgorliwym" czasami pozwala uniknac problemow :-)

    Bycie troszkę nadgorliwym to nic złego, ale gdzieś są granice
    nadgorliwości i pojawia się paranoja :)

    > No i sam widzisz :-)

    Nie no, bez jaj, tak trafić zawsze można, pytanie tylko czy ktoś
    to wykorzysta, a to już inna kwestia. Nie tak dawno kolejny ciekawy
    przypadek - kolega rozbił samochód (ze swojej winy). W efekcie szukał
    kolejnego. Po długich poszukiwaniach pojechał, obejrzał i się
    zdecydował. Po krótkiej rozmowie z właścicielem okazało się, że
    panowie się znają - to był policjant, który mu czasie wypadku
    coś tam klarował i mandat wystawiał :) Teorii spiskowych można
    parę wymyślić ;)

    > A skad to wiesz? :-)

    :)

    > Tego nie wiem i nie chce mi sie wyjasniac,

    A piszesz, że bezpieczeństwo takie ważne - może sobie tapetuje
    twoimi wyciągami pokój i wywiesza na fb 'sweetfoci' czy jak to
    tam nazywają?

    > pani sie wyglupila bo nie
    > wiedziala nawet o ostatnich zmianac w TOiP, miala sprawdzic czy na pewno
    > mam racje i oddzwonic, juz nie oddzwonila :-)

    'Fahowa' obsługa :)