  • Data: 2014-01-28 16:39:17
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 14:50:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > wskaż proszę odpowiedni artykuł ustawy nakazujący mi posiadanie pamięci
    >
    > idealnej.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Oczywiście że nie ma. Ale w przypadku słabej pamięci są podstawy do odebrania PJ.
    Prawo regulujące ruch drogowy może nie jest objętościowo największe. Ale i tak
    kilkanaście stron tekstu i kilka stron rysunków trzeba przyswoić na pamięć. Jak ktoś
    ma problemy z pamięcią to może sobie dzienniczek założyć i pisać. Ponoć u zachodnich
    sąsiadów trafiają się takie nakazy wydawane przez sądy. Czyli wybór masz prosty. Albo
    jeździsz bo masz PJ albo nie masz PJ bo masz słabą pamięć. Kiedyś mogłeś mieć dobrą
    pamięć i nauczyłeś się przepisów. Z czasem zapomniałeś i ich nie znasz. Dopuścił byś
    do kierowania samochodem kogoś kto nie zna przepisów? Według mnie głupota z mandatami
    i grzywnami jest w innym miejscu. Jeśli nie ma obowiązku posiadania pieniędzy to jak
    można nakładać kary pieniężne.