  • Data: 2014-01-27 21:31:46
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 18:52, k...@g...com pisze:

    > Jak wybitny pracownik to tym bardziej dostanie opierdol. Pracodawcy potrzebny żywy
    i zdrowy.

    Przypadki o takich piszesz będą dwa dziennie. Szczegół do pominięcia.

    Polowa z reszty złapanych to drobne cwaniaczki. Jak najszybsze
    ujebanie ich jest w interesie wszystkich.>

    Skoro zapierdala i żyje to znaczy że bezpiecznie jeździ :)
    Jeśli dzięki temu firma zarabia 200zł dziennie więcej to może sobie
    pozwolić na 2000zł mandatów co miesiąc (i tak wyjdzie na plusie). Jak
    się zabije to za swoje pieniądze, pracodawca go do tego nie zmusza. Jak
    będzie jechał powoli i najebany tir zmiecie go z drogi to będzie jeszcze
    większa strata, bo ani nie będzie pracownika, ani większego dochodu
    wcześniej.
    Mi osobiście zdarzyło się zrobić w jeden dzień 720km i w międzyczasie
    pracować. Jak bym jechał przepisowo zarobiłbym ok. 500zł mniej, mandatów
    płacę chyba kilkaset zł rocznie (bo czasem zepsuje się CB, albo zagadam
    się przez telefon). Morał: opłaca się zapierdalać :)

    Łukasz