  • Data: 2014-01-27 17:41:03
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >... a uwaga tyczy braku punktów. Nie ma mojej akceptacji dla
    >'focenia' bez punktów. Jak kierowała inna osoba - niech wskaże
    >kto kierował. Jak nie ma winnych to punkty dla
    >właściciela/użytkownika.

    A mojej akceptacji nie ma dla przysylania wezwan po pol roku i
    domagania sie wskazania, niewyraznych fotek i nieprzysylania fotek w
    ogole.

    Gdzies miedzy tymi mozemy wypracowac rozsadne granice.

    >Ich interes w tym, by ten co prowadzi robił to względnie zgodnie
    >z prawem. Jak tego nie robi to więcej samochodu nie dostanie
    >- proste.

    Chcesz zlikwidowac wszystkie leasingi, wypozyczalnie itp ?

    Bo rownie proste jest co innego - jak sie, k*, nie potrafi zrobic
    czytelnej fotki i zaraz wyslac wlascicielowi, to sie zakopuje te FR a
    na ich miejsce stawia funkcjonariuszy z szuszarka.
    Nie ma tez akceptacji dla wezwan bez fotki, obywatel ma prawo obejrzec
    czy go ktos nie oklamuje.

    A nie, przepraszam, nie z Iskra, niech funkcjonariusz ma FR i
    udokumentowane wykroczenie. Oczywiscie FR dzialajacy zgodnie z
    regulami sztuki metrologicznej, czyli np robiacy dwa zdjecia w
    odstepie 0.5s, aby bylo mozliwosc sprawdzenia poprawnosci radaru.

    J.