  • Data: 2013-03-20 17:35:07
    Temat: Re: Certyfikat AWC
    Od: "andy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co znaczy, że zajmujesz się fotografią lotniczą? Jesteś podmiotem,
    > który prowadzi działalność z wykorzystaniem statków powietrznych, pilotem
    > samolotu z aparaturą do aerofotogrametrii czy po prostu wsiadasz z kimś do
    > samolotu i robisz zdjęcia jako pasażer? Zresztą, nawet jak to pierwsze, to
    > klienta to nie powinno interesować, bo to jest sprawa Twoja i ULC.
    >

    > --
    > marcin

    No własnie.
    Wynajmuje samolot, płacę za lot i koniec.
    Zdjęcia są wykorzystywane do promocji /internet, foldery/.
    Kiedyś musiałem wykupić licencje w Sztabie Generalnym WP.
    Ale to już historia.
    Myśle, że jakis podmiot który ma samolot z AWC robi sobie sztucznie fame, że
    zdjęcia zrobione z prywatnego samolotu nie mogą byc wykorzystywane do
    publikacji.
    Myśle, że chce w ten sposób ograniczyć konkurencję.
    Całkiem przy okazji - można robic zdjęcia z modeli helikopterów. Nie trzeba
    do tego żadnych licencji.

    Pozdr.

    Andy

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8113 (20130313) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.