  • Data: 2013-03-20 22:42:39
    Temat: Re: Certyfikat AWC
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-20 21:46, andy pisze:

    > Hej!
    > Niektóre firmy np Aerokluby Regionalne mają AWC, inni np prywatni
    > właściciele samolotów nie maja takich licencji.
    > Zajmuję sie zdjeciami lotniczymi od ponad 20 lat ale pierwszy raz ktoś mi
    > sie pytał czy mam AWC.
    > Zobaczę, co mi powie klient.
    > Dzięki za info.

    Prywatni nie mają, bo nie muszą mieć. Jeżeli nie prowadzą działalności
    związanej z wykonywaniem usług lotniczych, to nie jest to wymagane. Co
    nie znaczy, że taki prywatny właściciel nie może Cię zabrać na pokład
    abyś sobie porobił zdjęcia. Ale generalnie klienta zamawiającego zdjęcia
    powinno to guzik obchodzić.

    --
    marcin