  • Data: 2013-01-07 14:59:41
    Temat: Re: Ceownik aluminiowy 3mm - obciążalność
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:

    > Lepsze takie smarowanie od pomazania łańcucha z zewnątrz. Pomażesz
    > przejedziesz jak emeryt i wszystko rozchlapane.

    Te spraye mają taką konsystencję, że o ile nie jeździsz w deszczu, to
    starczają na dobre kilkaset kilometrów.

    > W motorze to za dużo miejsca nie ma żeby dodatkowe żelastwo wozić.

    Plecak :)

    > Ryzyko smarowania filcem mnie interesuje.

    Przy takim momencie i mocy, przenoszonych przez łańcuch (156 Nm, 200 KM),
    i przy osiąganych przez ten motocykl prędkościach, nie ryzykowałbym
    montowania czegokolwiek w okolicy przeniesienia napędu.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/