  • 21. Data: 2011-07-18 20:16:51
    Temat: Re: Ceny używanych BMW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-18 11:50, Rychu pisze:
    (ciach)

    > w BMW można bardzo dużo ugadać.
    Co dla Ciebie oznacza dużo. IMO to dla nowych aut 8% to jest
    max. Tak samo zresztą jak w Mercedesie.
    Dużo (nawet 25%) to można dostać w Porsche.

  • 22. Data: 2011-07-18 20:21:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2011 20:16:51 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Dużo (nawet 25%) to można dostać w Porsche.

    20% to można dostać w Renault. A w Toyocie przy słowie "zniżka"
    sprzedawcy mają minę, jakby właśnie cytrynę jedli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-07-18 21:08:02
    Od: Samotnik <s...@W...art.pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 20:21:48 +0200, jerzu napisał(a):

    > 20% to można dostać w Renault. A w Toyocie przy słowie "zniżka"
    > sprzedawcy mają minę, jakby właśnie cytrynę jedli.

    Ale te 20% to od cen promocyjnych (które w zasadzie są normalne, bo te
    promocje, podobnie jak w Citroenie, nigdy się nie kończą), czy od
    'oryginalno-cennikowych'? Np. na Lagunę jest co najmniej od 1,5 roku
    15k upustu promocyjnego, czyli taka za 100k kosztuje 85k bez łaski.
    Opisywane przez Ciebie 20% urywa się z 85k, czy ze 100k?

  • 24. Data: 2011-07-18 21:12:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2011 21:08:02 +0200, Samotnik
    <s...@W...art.pl> wrote:

    >Opisywane przez Ciebie 20% urywa się z 85k, czy ze 100k?

    Ja urwałem od ceny cennikowej, czyli 105600 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-07-18 23:15:29
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    jerzu w <news:bc1927hv41ue6agorn5e318f5qtu0ichnv@4ax.com>:

    > Ja urwałem od ceny cennikowej, czyli 105600 zł.

    No to urwałeś 21k, czyli w sumie jakiś 1k od tych nieustających cen
    promocyjnych na poziomie 85k;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 26. Data: 2011-07-19 00:55:30
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > teraz gdzie
    > nie byłem czy to wrocław czy katowice, bielsko gwarno jak na bazarze.

    Jak to mawial moj znajomy (handlowiec w salonie Smorawinskiego) - "same
    kurwy i zlodzieje" :P

    --
    Picasso

  • 27. Data: 2011-07-19 09:18:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Co dla Ciebie oznacza dużo. IMO to dla nowych aut 8% to jest
    > max. Tak samo zresztą jak w Mercedesie.
    > Dużo (nawet 25%) to można dostać w Porsche.

    Szefowi na X-a 4.4 ze skórą na desce i całkowicie kompletnym wypasie bo nie
    była tam chyba opcji /niewykluczających się kombinacji/ której ta fura nie
    miała, zeszli z ceny 80kzł jak tylko wyraził zainteresowanie. Auto co prawda
    rocznikowo -1 ale do kupienia w wersji 'na firme' więc dodatkowy zysk.
    Takich okazji była ograniczona ilość i dotyczyła pojedynczych sztuk bardzo
    mocno doposażonych wersji zawówno X5 jak i X6 więc z górnych cennikowych
    widełek. Gdzieś mam jeszcze xls-a z rozpiska, auta ściągali chyba ze
    słowacji. Człowiek który zajmował się opychaniem takich rodzynków dzownił
    czasami i 2-3x dziennie z nowymi autami. Jak mówie był to przełom roku, auta
    rocznik poprzedni z przebiegami fabrycznymi.

  • 28. Data: 2011-07-19 10:05:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 18 Jul 2011 16:00:08 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik
    <t...@s...won> wrote:

    > Ceny są "dziwne" głównie w Polsce.

    Taaaa... W UK 135i z mPasztetem, dwusprzęgłówką i paroma innymi
    bzdetami wychodzi, wg konfiguratora, ciut ponad 170k (~Ł37k). U
    nas zaczyna się od 191kPLN i po dozbrojeniu wyskoczy ponad
    200...

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2011-07-19 10:10:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 19 Jul 2011 09:18:53 +0200, BaX <bax@_klub.chip.pl>
    wrote:

    > Szefowi na X-a 4.4 ze skórą na desce i całkowicie kompletnym wypasie bo nie
    > była tam chyba opcji /niewykluczających się kombinacji/ której ta fura nie
    > miała, zeszli z ceny 80kzł jak tylko wyraził zainteresowanie.

    Jeśli to była X6 ActiveHybrid za 480k na dzień dobry czy X6M za
    pięcset, to chyba aż takiego szału te osiem dych nie robiło?
    ;)))

    r.

  • 30. Data: 2011-07-19 10:26:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeśli to była X6 ActiveHybrid za 480k na dzień dobry czy X6M za
    > pięcset, to chyba aż takiego szału te osiem dych nie robiło?

    Nie, nie, "zwykła" :)
    Ale X6 ActiveHybrid to masakra, fajnie się tym jeździ, ale jeszcze lepiej
    '7' w tej wersji ;)