eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeny serwisuRe: Ceny serwisu
  • Data: 2019-07-21 17:36:50
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-07-21 o 16:56, Cavallino pisze:
    > W dniu 21-07-2019 o 16:18, cef pisze:
    >> W dniu 2019-07-21 o 15:28, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 21-07-2019 o 15:10, cef pisze:
    >>
    >>>>> Dlatego oszuści sobie wygodnie żyją.
    >>>>> Ale nadal to nie zdejmuje z nich łatki oszustów.
    >>>>
    >>>> Ale nie przypinaj tej łatki każdemu nieco droższemu oferentowi.
    >>>
    >>> Proszę cytat, gdzie to zrobiłem?
    >>
    >> Pisałeś  w poprzednim poście o rynku z całą masą oszustów. (post z 13.37)
    >
    > No i?
    > Gdzieś napisałem, że każda różnica w cenie to oszustwo?
    > Nie rozumiesz co czytasz, to nie odpowiadaj.

    Zanim coś napiszesz, to zastanów się jak to będzie odebrane.

    >> czy to prawie każdy nieco droższy oferent już się łapie w tej całej
    >> masie?
    >
    > Było wyjaśnione dostatecznie jasno (marża w stosunku do realnych
    > kosztów), ale nie zrozumiałeś widocznie.
    > Nie moja wina.

    Nie podałeś jak to ustalasz i jak decydujesz jaki procent się
    łapie na oszustwo a jaki na błąd kalkulacji, bo przecież nie znasz
    czynników decydujących.


    >> W dużych firmach nawet nie ma co próbować patrzeć na takie zależności.
    >
    > Ano właśnie.
    > Oszustwo jest na porządku dziennym.

    Prosiłem, zastanów się zanim napiszesz co wyraża taki zapis.
    Dla mnie brzmi jak byś był z jakiejś sekty.

    >>> Nie łżyj tak bezczelnie, skoro nie raz i nie dwa pisałem coś
    >>> dokładnie odwrotnego.
    >>
    >> Nie ma tu żadnego łgarstwa. Mam wrażenie, że czujesz się otoczony
    >> przez jakieś oszukańcze oferty.
    >
    > To nie wrażenie - to fakt.
    > Ale to nie znaczy, że KAŻDĄ ofertę droższą niż inną traktuję jak próbę
    > oszustwa - a to usiłujesz sugerować.
    > A to już łgarstwo.

    "Oszustwo jest na porządku dziennym",
    "jest cała masa oszustów", "większość wylicza ceny bez związku z
    kosztami" -
    to są Twoje wypowiedzi.
    Jak traktowac Cię poważnie?


    >> Klienta trzeba poinformować o cenie i tyle.
    >
    > Uczciwy powinien również poinformować go o zawartej w niej dopłacie
    > rzędu 900%.

    Ale jeśli to nie dopłata, tylko realna kalkulacja z uwzględnieniem
    wszystkich ryzyk (TG dobrze Ci to przedstawił),
    to o czym mam informować klienta?

    >> Albo klient ją akceptuje albo nie.
    >
    > To nijak nie wpływa na uczciwość wyceniającego.
    > Zwłaszcza jeśli dobrze wie, że 10 krotnie zawyżył cenę w danym przypadku.

    Ale to nie jest zawyżona cena, tylko wyższa w oparciu o uczciwą kalkulację.
    Tylko Ty nazywasz to oszustwem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: