  • Data: 2014-10-13 15:10:16
    Temat: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-10-13 14:22, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Jasne. Tylko w każde święta stoły się od żarcia uginały. Powstałe w
    > tym czasie ,,wędliny" pozakartkowe i tak były lepsze od współczesnych
    > (niesławna dębicka chociażby).

    To też pamiętam, ale to była zawsze mobilizacja, albo kupowanie ćwiartki
    świni od rolnika.
    No i się wtedy jadło na zapas :) teraz w święta wszystko stoi na stole :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om