  • Data: 2014-10-13 14:22:19
    Temat: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    > Ja to przypadek szczegolny, ale puste polki byly, wiec miesa
    > brakowalo.
    > Jak zreszta wkrotce wszystkiego z wyjatkiem octu.

    Jasne. Tylko w każde święta stoły się od żarcia uginały. Powstałe w
    tym czasie ,,wędliny" pozakartkowe i tak były lepsze od współczesnych
    (niesławna dębicka chociażby).

    > Byc moze, ale to nie zmienia faktu ze wczesniej pokrycie gustow bylo
    > lepsze.
    > A mieso nie cukier - nie kupisz 100kg i nie schowasz w tapczanie.

    Nie pamiętasz boomu na zamrażarki 200+ litrów?

    > Ewentualnie krajowy przemysl nie opracowal jeszcze technologii jak
    > zrobic kg kielbasy z pol kg miesa ...

    Ano właśnie.

    > ale to ciagle polsrodek ..

    Sądząc po współczesnych ,,wędlinach" - wyjątkowo skuteczny. Pojedyncze
    procenty mięsa w parówkach...

    --
    Best regards,
    RoMan